UA
    RU

    Тіло честі: чому в моді дівчини plus size

    Редагувати переклад

    Мода стала гуманнішою: тепер заради успіху в ній необов'язково буквально лягати кістками. Моделі людських розмірів разом із дівчатами plus size взялися відстоювати своє право на подіум і роблять це дуже успішно.


    Кім Кардашян

     


    Читай також: ДІВЧИНА ПЕРЕТВОРИЛА СВОЇ РОЗМІРКИ У ТВОРЕННЯ МИСТЕЦТВА

    Вагомий внесок у появу на подіумах та обкладинках дівчат зі звичайними, жіночними формами кілька років тому зробили дві моделі – Кейт Аптон та Джіджі Хадід. І якщо з першої все зрозуміло - Кейт ніколи не вписувалася в канонічні параметри 90-60-90 і вміла цим пишатися і монетизувати, то ось Джіджі сьогодні вже й забула, як писала несамовиті пости в Instagram про бодішеймінг і про те, що навіть зі своїми стегнами «людських», а не ельфійських розмірів, вона чудово вміщається в дизайнерські семпли для подіумів. Сьогодні Хадід-старша впевнено та гордо демонструє перед об'єктивами свої ключиці, ноги, доведені до модельної досконалості, та талію тонкої німфи. Але ще якихось три роки тому Джіджі в промисловості називали не інакше, як «пампою» - і це при її тодішніх параметрах 86-65-88! На тлі знівечених вічним детоксом моделей Джіджі зі своїми здоровими формами тоді справді виглядала інакше – як нормальна дівчина із сусіднього двору – girl next door, як заведено говорити про таких у шоу-бізнесі.

    Багато в чому саме завдяки Джіджі та її зростаючій день від дня популярності світ тоді знову заговорив про повернення до природних жіночих форм і навіть встиг назвати її «соціальною моделлю». 


     

    До популяризації здорових фігур на той час дуже вчасно підключилася і Кім Кардаш'ян. Незважаючи на те, що дівчина буквально недавно заслужила від інтернет-користувачів масу компліментів на тему того, як вона схудла, у ті часи, коли вона лише починала надихати на модні подвиги Рікардо Тіші та Олів'є Рустена, її форми були значно яскравіше вираженими. Напевно, про широку, у всіх сенсах, популярність Кім Кардаш'ян колись буде написаний не один дослідницький трактат. Адже всього за пару років Кім змогла показати світові, що масово захоплюватися сучасні люди можуть не лише ключурами і ребрами, що фактурно випирають, а й більш природними особливостями жіночої фігури.

    Перераховувати всі заслуги Кардашьян на цій ниві немає сенсу, оскільки про неї та інших членів цього «святого сімейства», здається, знають вже навіть мешканці дитсадків. 352-сторінкова збірка селфі діви, випущена шановним видавництвом Rizzoli, свого часу розлетілася в інтернет-магазині Gilt менш ніж за хвилину. За право першими розглянути автопортрети Кім у різних ракурсах розгорнулася справжня бійня і це доводить, що зовсім не обов'язково бути живою пам'яткою дієти кефіру, щоб бути музою дизайнерів і сидіти в перших рядах fashion-шоу.



    Читайте також: БЕЛЛА ХАДИД РОЗПОВІЛА ПРО СВОЮ ДІЄТУ І РЕЖИМ ТРЕНУВАЛЬНИК

    На хвилі такої демократизації моди в наступ пішли моделі plus size. Дівчатам набридло, що їх зневажливо виділяють в окрему категорію і ставлять в один ряд з моделями тільки після низки хворобливих схуднень (як у випадку з майстринею екстремального зниження ваги та публічних зізнань Кристал Ренн).


    Саме тому в Інтернеті стрімко набирає обертів рух Drop the plus size: дівчата вимагають від індустрії прибрати приставку, що принижує, і прирівняти їх до звичайних моделей. Почала кампанію австралійка Стефанія Ферраріо, яка заявила, що її ображає, коли її відносять до окремої касти: «Я не пишаюся тим, що мене називають “плюс”, але я пишаюся тим, що я модель. Це моя професія! – повідомила дівчина у своєму інстаграм-маніфесті та розмістила оголене фото з написом на животі I am a model.

    Ідею підтримали колеги по всьому світу, і сьогодні по хештегу #droptheplus можна знайти тисячі знімків дівчат, які відкинули сором і гордо демонструють свої форми. В принципі, аргументів для таких вимог у них накопичилося достатньо, і найвагоміший з них у тому, що минуло вже понад 15 років з того часу, як Том Форд зняв у рекламній кампанії аромату Opium першу модель plus size Софі Даль.

    Ешлі Грім


    За ці роки навіть снобістська модна спільнота вже має звикнути до того, що у світі є й інший тип краси. Першопроходцем стала 29-річна Ешлі Грехем, яка вже двічі приміряла бікіні 48-го розміру для fashion-зйомок журналу Sports Illustrated і була в ньому досить органічною. Скептики, звичайно, побачили у цих жестах банальний реверанс у бік рекламодавця – адже поруч із однією з цих фотосесій розмістився рекламний макет Swimsuits for All, виробника купальників для жінок із нестандартними розмірами. Але навіть якщо причиною став комерційний розрахунок, моделі з категорії Curve ще крок наблизилися до мети у своїй боротьбі за рівні права.

    Зіграло їм на руку і потурання ще одного модного мастодонту: американський Vogue опублікував зйомку білизняних новинок на моделях, далеких від заповітних 48 кг. Результат вийшов стильним і життєстверджуючим, але удостоївся права опинитися тільки на сайті видання – на друк поки ці широкі погляди не поширюються (якщо ми не говоримо, звичайно, про той самий Кім Кардашьян, що забезпечує тиражі).

    Читайте також: ТІЛО В СПРАВИ: ЯК ДОГЛЯДАТИ ЗА СОБОЮ ПІСЛЯ 30 РОКІВ

    До речі, своє вагоме слово в цій боротьбі, що тривала, сказали і законодавці. У Франції кілька років ухвалили закон, згідно з яким пропаганда нездорової худорлявості в Інтернеті дорівнює кримінальному злочину і карається штрафом у 10 000 євро або тюремним терміном на рік. Щоправда, у день його прийняття політики спробували ще й заборонити букувати на шоу або зйомки моделей з індексом маси тіла нижче за встановлені параметри. Але тут спливли правила демократичного суспільства, які забороняють дискримінацію за ознакою прийому працювати.

    Тож якщо борцям із зайвою худорлявістю все-таки вдасться знайти лазівки в законодавстві, то не виключено, що у світі моди з'явиться й інша група незадоволених. А нам же залишиться тільки спостерігати за цією битвою титанів і робити правильні висновки. Про те, що будь-які крайності згубні як для фізичного, так і для психологічного здоров'я, і ​​головна мета – у набутті гармонії, насамперед, із самим собою, а вже потім з інстаграм- та фейсбук-спільнотою.

    Статті по темі:

    ВЕЛИКА П'ЯТЕРКА: НАЙБЕЗПЕЧНІ МОДЕЛІ PLUS-SIZE

    ЕШЛІ ГРЕМ В ОБРАЗІ РЯТУВАЛЬНИЦІ МАЛІБУ

    СВІТОВИЙ ТРЕНД: ТРЕНЕРИ З ЗАЛИШНОЮ ВАГАЮ

    Статті на тему