UA
RU

Та сама сукня: #TheDress проти насильства

Редагувати переклад

Популярний інтернет-мем #TheDress стали експлуатувати не тільки в комерційних, а й у благодійних цілях. Так, Армія порятунку в Південній Африці використала спірне питання «Якого кольору сукню?», щоб нагадати про проблему домашнього насильства.

Та сама сукня: #TheDress проти насильства-Фото 1

На постері зображено жінку у тій самій сукні біло-золотого кольору (чи все-таки чорно-синього?) зі слідами побоїв на тілі. Напис на плакаті говорить: «Чому так важко побачити чорне та синє?» Реклама пояснює, що кожна шоста жінка стає жертвою домашнього насильства, і це не ілюзія.

"Єдина ілюзія - це якщо ви думаєте, що це її вибір", - говорить підпис на малюнку.

До речі, навіть у рамках соціальної реклами мему #TheDress вдалося розділити користувачів на два табори. Одні зізнаються, що популярний хештег привернув їхню увагу до проблеми. А ось інші звинувачують Армію порятунку в тому, що домашнє насильство – це не привід для жартів, тому інтернет-мем тут не місце.

Як би там не було, за задумом, нова реклама повинна була привернути увагу громадськості, чого автори постера і досягли.

Статті на тему