Українські артисти взяли участь у проекті “ЗІРкові читання” для дітей Героїв та ВПО
Анна Трінчер, Олег Собчук, Alina Pash, ROXOLANA та Мішель Андраде виховували любов малечі до української літератури, співали та ділилися лайфхаками зі збереження зору.
Близько 70 тисяч дітей ВПО прийняли у свої обійми Львів та область. Серед них – велика кількість дітей військовослужбовців та тих, хто втратив батьків через війну.
Для них українська мережа оптик “Люксоптика” провела у Львові серію благодійних заходів “ЗІРкові читання”, місія яких – долучити дітей до читання книжок, влюбити їх в українську літературу та надати корисні поради щодо збереження зору. Проект тривав кілька місяців, а його гостями стали понад 200 діточок, чиї батьківщини вимушені були тікати від війни на захід країни.
Разом з книгознавцями “Видавництва Старого Льва” були підібрані твори сучасних українських авторів – “У світлі світляків” Ольги Войтенко, “Скарбничка історій” Володимира Аренєва, “Примари чорної діброви” Андрія Бачинського та “Несподіване кіно” зірки вголос читали для маленьких підопічних благодійного фонду “Діти Героїв”, що підтримують дітей, які втратили батьків під час війни, а також фондів “Інші” та “Світи”, що допомагають сім'ям переселенців.
Учасниками заходу стали й лікарі-офтальмологи “Люксоптики”, які надали дітлахам базові знання та корисні навички, що допоможуть їм у збереженні зору, та поділилися професійними порадами з піклування про здоров'я очей.
Читайте також: Легендарні «Крила» Ліни Костенко у прочитанні дітей на тлі зруйнованих шкіл Чернігова
Кожний захід із благодійної серії “ЗІРкових читань” супроводжувався ще й зірковою автографою та фотосесією з врученням книжкових та сладких подарунків від організатора. Зірки разом з дітьми співали пісень, обіймалися, танцювали, артисти ділилися власними лайфхаками зі збереження зору, радили менше “сидіти в гаджетах та соцмережах” та розповідали секрети свого успіху та мотивували дітей до досягнення власних цілей.
“Ми віримо, що наш благодійний проект допоможе дітям такої вразливої категорії відволіктися від пережитих травм, розважитись та поринути у захопливий світ читання, знайти нових друзів та особисто познайомитися з улюбленими артистами, віримо, що наші “ЗІРкові читання” допоможуть і процесу їхньої реабілітації, – розповідає Іванцов Михайло, директор з маркетингу мережі «Люксоптика». - А ще ми вважаємо нашою місією допомогу дітям та підліткам зберегти зір та здоров'я очей якнайдовше. Нове покоління українців має бути здоровим, сильним та інтелектуально розвиненим”.