Український бренд Rikky Hype віддавши свою сторінку в instagram військовій
Редагувати перекладДо Дня захисників і захисниць України, бренд одягу для спорту та повсякденної життя зробив проект спільно з однією із бригад, якій допомагає. Сьогодні instagram-stories Rikky Hype один день зі свого життя на фронті покаже парамедик Настя Подобайло.
Марка має на меті без прикрас продемонструвати один день із життя захисників для того, щоб до такого важливого свята вшанувати тяжке діло, а також ще раз нагадати, що необхідно пишатися героями, які захищають країну. Крім цього, метою активності є в ці важкі дні підняти настрій підписникам завдяки позитиву та впевненості, якою переповнені військові.
Героїня сторіз більше ніж 220-тисяної сторінки, Настя — парамедикиня 56-ої окремої мотопіхотної бригади. Їй 24 роки, і свій бойовий шлях вона розпочала в 1-й окремій штурмовій роті ДУК ПС, як парамедикиня.
Основні обов'язки Насті — надання першої допомоги під вогнем та забезпечення евакуації поранених бійців у госпіталь. Також, Настя Подобайло проводитиме тренування, на яких виконує роль інструктора з тактичної медицини.
Команда відмічає, що героїня — дуже смілива і позитивна дівчина, і коли бренд запропонував їй взяти участь у проекті, вона одразу охоче підтримала ініціативу:
"Я дякую всім, хто підтримує, сприяє і вірити — у нас, у ЗСУ, у Перемогу. Адже навіть підтримка бійців у соціальних мережах уперто наголошує на кожному з нас, що ми потрібні своїй країні і своєму народу», - каже Настя.
Нагадаємо, що Rikky Hype з моменту відновлення роботи у квітні підтримує захисників, закуповуючи всю потрібну амуніцію: автомобілі, дроні, тепловізори, оптику. Загалом, за 7 місяців, марка допомогла захисникам на близько 8 мільйонів гривень.
Читайте також: МУЗЕЇ КИЄВА, ЯКІ ПОСТРАЖДАЛИ ВІД РОСІЙСЬКИХ ОБСТРІЛІВ, ЗВЕРНУЛИСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ