Шоу відбудеться 11 вересня, і про цю дату креативний директор марки Рікардо Тиші відгукується з обережністю та трепетом:
Це дуже делікатний день для Америки, тому наше шоу пройде під гаслом «родина та кохання», — розповідає Тіші.
Новий показ стане особливим для модного будинку ще й тому, що цього дня намічено офіційне відкриття нового магазину на перетині Медісон-авеню та 65-ї вулиці. У цьому ж районі 2006 року марка закрила свій бутік — це сталося одразу після того, як місце креативного директора зайняв Рікардо Тиші. Тепер же Дім Givenchy переглянув свої плани, тим більше, що понад 20% прибутку компанії залежать саме від ринку США.
Статті по темі:
Марк Джейкобс носить одяг Gucci
Нові знімки Донателли Версаче для Givenchy
У Iceberg новий креативний директор