UA
    RU

    Small Talk: одеська парфумерка Ольга Юрченко про б'юті-фронт і свій новий благодійний аромат Soul of Ukraine

    Редагувати переклад

    Засновниця парфумерного бренду Soul of Mine, що народилася незадовго до повномасштабної війни в Одесі, створила благодійний аромат, присвячений Україні, та розповіла про те, як саме її кропітка робота спільно із 14 європейськими парфумерами допоможе українським дітям, що залишилися без батьківської турботи.

    Small Talk: одесська парфумерка Ольга Юрченко про б'юті-фронт і свій новий благодійний аромат Soul of Ukraine-Фото 1

    парфумерка Ольга Юрченко

    Як виникла ідея створення парфумів та скільки годин було витрачено на реалізацію задуму?

     

    Я – мати трьох дітей. І від самого початку війни мене найбільше хвилювали долі тих дітей, що зростали без батьків. Хто буде дбати про них за умов, коли більшість людей залишилися без достатку та навіть домівок? А найболючіше – це діти, які втратили батьків через війну… Я була не у найкращому становищі, але запитала себе: «Що я можу зробити, аби їм допомогти?». Оскільки парфуми – це те, що я вмію робити найкраще, вирішила створити благодійний аромат і миттєво почала шукати постачальників. Нарешті мене погодилася підтримати компанія «Самрайс», що займається виробництвом сировини для парфумів та є одним із найбільших постачальників та виробників нових молекулярних та натуральних олій, що використовують усюди, де є запах. Спільно з 14 найвідомішими європейськими парфумерами ми розпочали роботу над ароматом «Душа України», щоб виручені від його продажу кошти спрямувати на підтримку діток. Робота тривала приблизно 3 місяці, а також додатковий час на припрацювання дизайну флакону, упаковки та зовнішнього вигляду в цілому.  


    Хто ваш фаворит із світових парфумерів?

    Безумовно, це Жан Клод Олена. Він неймовірний, і я маю мрію, що нам вдасться зробити спільний аромат. Наразі ми у процесі створення нових парфумів для нашої колекції Soul Of Mine. Я дуже вдячна і пишаюся участю парфумерів Мауріса Руселя, П'єра Гуероса, Аніка Менардо, Філіпа Папарелла, Веллінг Пен, Марін Іпер – всі вони фантастичні! Лише той факт, що Мауріс був ученим Анрі Роберта та хіміком у лабораторії Chanel, справді вражає. Втім, геть усі парфюмери, що долучилися до роботи над «Душею України», – справжні легенди, вони творили і продовжують творити аромати, які вже увійшли в історію.

     

    Як це поєднати роботу 14 парфумерів в одному ароматі?

    Парфумери знаходяться у різних куточках світу та працюють у лабораторіях «Самрайс». Компанія надала їм безлімітний доступ до сировини, аби вони мали можливість створити щось справді унікальне, незважаючи на вартість інгредієнтів. Кожен із них вніс свої корективи, а головним редактором виступив П'єр Гуерос у тандемі зі мною. База, яку ми використали в ароматі Душа України, неймовірно дорога. Ми вибрали дуже цінний рідкісний ірис, тож нам би, звісно, ​​не вдалося б вкластися у роздрібну ціну 200$, якби не підтримка «Самрайс». За умови повноцінної вартості флакону була б орієнтовно 400$.  

    Small Talk: одесська парфумерка Ольга Юрченко про б'юті-фронт і свій новий благодійний аромат Soul of Ukraine-Фото 2

    Який парфум стоїть на вашій поличці?

    Наразі я користуюсь виключно ароматом «Душа України», обожнюю його й у повному захопленні від того, що ми змогли створити.  

     

    Якби вам потрібно було обрати лише одну парфумерну ноту, аби розказати про Україну, що б це було?

    Це була б тепла нота з елементами хвої та свіжого повітря, а також трохи амброксидину (він додає запаху землі). Але всі ми намагалися вкласти в аромат «Душа України».   

     

    Яке саме вплив ваші та схожі б'ють-ініціативи мають на світовий інформаційний простір та популяризацію нашої країни в цілому?


    Наша країна стала взірцем свободи, сили та сміливості. Сьогодні Україна викликає захоплення та уваження. Наші люди неймовірні! Наша земля чудова! У нас дуже багато талановитих людей, які наразі мають підтримку всього світу. Я пишаюся тим, що я – українка і маю можливість створювати продукт, від якого в захопленні люди з багатьох країн. Під час війни ми вивели на ринок ОАЕ наш бренд «Душа Моя» (Soul Of Mine) і додали на шкірну упаковку наклейку From Odessa with Love. А наші партнери сказали, що такий продукт варто бути присутнім у Луврі. Адже кожен флакон неповторний: всі вони вручну розмальовуються й, незважаючи на складність процесу, ми продовжуємо доповнювати нашу колекцію та популяризувати українську парфумерію. До речі, вже осенью вас чекає ще два нові, неймовірно красиві аромати.