Як виникла ідея створення парфумів та скільки часу було витрачено на реалізацію задуму?
Я – мама трьох дітей. І від самого початку війни мене найбільше хвилювали долі тих дітей, що зростали без батьків. Хто буде дбати про них в умовах, коли більшість людей залишились без достатку та навіть домівок? А найболючіше – це діти, які втратили батьків через війну… Я була не в найкращому становищі, але запитала себе: «Що я можу зробити, аби їм допомогти?». Оскільки парфуми – це те, що я вмію робити найкраще, вирішила створити благодійний аромат і миттєво почала шукати постачальників. Врешті мене погодилась підтримати компанія «Самрайс», що займається виробництвом сировини для парфумів та є одним із найбільших постачальників та виробників нових молекулярних та натуральних олій, що використовують скрізь, де є запах. Спільно з 14 найвідомішими європейськими парфумерами ми почали роботу над ароматом «Душа України», щоби виручені від його продажу кошти спрямувати на підтримку діток. Робота тривала приблизно 3 місяці, а також додатковий час на припрацювання дизайну флакону, упаковки та зовнішнього вигляду загалом.
Хто ваш фаворит із світових парфумерів?
Безумовно, це Жан Клод Елена. Він неймовірний, і я маю мрію, що нам вдасться зробити спільний аромат. Наразі ми в процесі створення нових парфумів для нашої колекції Soul Of Mine. Я дуже вдячна і пишаюсь участю парфумерів Мауріса Руселя, П’єра Гуероса, Анік Менардо, Філіпа Папарелла, Веллінг Пен, Марін Іпер – всі вони фантастичні! Лише той факт, що Мауріс був учнем Анрі Роберта та хіміком в лабораторії Chanel, дійсно вражає. Втім, геть усі парфумери, що долучилися до роботи над «Душею України», – справжні легенди, вони створювали і продовжують створювати аромати, які вже увійшли в історію.
Як це — поєднати роботу 14 парфумерів в одному ароматі?
Парфумери знаходяться в різних куточках світу та працюють в лабораторіях «Самрайс». Компанія надала їм безлімітний доступ до сировини, аби вони мали можливість створити щось дійсно унікальне, незважаючи на вартість інгредієнтів. Кожен із них вніс свої корективи, а головним редактором виступив П’єр Гуерос у тандемі зі мною . База, яку ми використали в ароматі «Душа України», неймовірно дорога. Ми обрали дуже цінний рідкісний ірис, тож нам би, звісно, не вдалося б вкластися у роздрібну ціну 200$, якщо б не підтримка «Самрайс». За умови повноцінної вартість флакону була б орієнтовно 400$.
Який парфум стоїть на вашій поличці?
Наразі я користуюся виключно ароматом «Душа України», обожнюю його й в повному захваті від того ,що ми змогли створити.
Якби вам потрібно було обрати лише одину парфумерну ноту, аби розказати про Україну, — що б це було?
Це була б тепла нота з елементами хвої та свіжого повітря, а також трохи амброксидину (він додає запаху землі). Але все це ми намагались вкласти в аромат «Душа України».
Який саме вплив ваша та схожі б‘юті-ініціативи мають на світовий інформаційний простір та популяризацію нашої країни загалом?
Наша країна стала взірцем свободи, сили та сміливості. Сьогодні Україна викликає захват і повагу. Наші люди неймовірні! Наша земля прекрасна! В нас дуже багато талановитих людей, які наразі мають підтримку всього світу. Я пишаюсь тим, що я – українка й маю можливість створювати продукт, від якого у захваті люди із багатьох країн. Під час війни ми вивели на ринок ОАЕ наш бренд «Душа Моя» ( Soul Of Mine ) і додали на кожну упаковку наліпку From Odessa with Love. А наші партнери сказали, що такий продукт вартий бути присутнім у Луврі. Адже кожен флакон неповторний: усі вони вручну розмальовуються й, попри складність процесу, ми продовжуємо доповнювати нашу колекцію та популяризувати українську парфумерію. До речі, вже восени на вас чекає ще два нових, неймовірно красивих аромати.