UA
RU

Усвідомлений план: Dolce & Gabbana та Moncler відмовилися від використання натурального хутра

Редагувати переклад

Люксові бренди взяли курс на свідоме виробництво.

Поки що в Парижі повсюди проходить Тиждень моди, деякі бренди зі світовим ім'ям приймають важливі для них рішення – відмову від використання натурального хутра. Повільно, але впевнено, Dolce&Gabbana просувається до стійкої стратегії розвитку бізнесу. Про цю радісну новину повідомила організація PETA.

Усвідомлений план: Dolce & Gabbana та Moncler відмовилися від використання натурального хутра.

Instagram/@dolcegabbana

Бренд планує відмовитись від натурального хутра, а також ангори. Відтепер на показах ми бачитимемо вироби виключно зі штучного хутра, а також його замінників. До речі, останній показ Dolce & Gabbana на чоловічому Тижні моди вже пройшов під егідою екологічності, оскільки ми змогли побачити кілька варіантів шуб зі штучного хутра.

 
 
 
 
 
Переглянути цю публікацію в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публікація від Dolce&Gabbana (@dolcegabbana)

Цього тижня Dolce & Gabbana не перший бренд, який заявив про свій намір переходити на "зелений бік" модного виробництва. Бренд Moncler анонсував свою другу колекцію Moncler Born to Protect, яка свідчить про наміри компанії переходити до сталого розвитку. У вівторок, 25 січня, бренд заявив, що планує поетапно відмовлятися від натурального хутра, але остання колекція з використанням цього матеріалу вийде восени 2023 року. 

Таке рішення було прийнято внаслідок довгострокового співробітництва з італійською організацією із захисту прав тварин LAV, де компанія виступає як представник Fur Free Alliance. Компанія використовує перероблений нейлон і поліестер, органічна бавовна, шерсть та пух, отримані відповідно до спеціальних стандартів сталого розвитку. Упаковка продуктів Moncler вже включає шопери і подарункові коробки, виготовлені з суміші переробленого паперу і паперу, отриманої з відповідально керованих лісів, а ручки виготовлені з органічної бавовни. Чохли для одягу виготовлені з перероблених пластикових пляшок. 

Читайте також: До Дня закоханих: Mamour Paris представив колекцію екологічно чистих прикрас

Компанія запускає нову кампанію, в якій йдеться: «Раніше ми лазили горами. Тепер ми повинні їх перемістити», і короткометражний фільм, у якому архівні кадри будуть об'єднані з альпійськими зображеннями, що віддають шану до спадщини Moncler.

Колекція Born to Protect виготовлена ​​з різних матеріалів з низьким рівнем удароміцності, і цього року колекція включає не тільки куртки, але й повний асортимент готового одягу та аксесуарів для чоловіків, жінок та дітей. 

Статті на тему