UA
    RU

    Sustainability Talk: етичний косметичний бренд Lac Sante

    Редагувати переклад

    Все буде свідома Україна!

    У межах редакционного Sustainable Talk ми говоримо про свідоме споживання та знайомимо вас із українськими сталими брендами, які не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. Тому ми хочемо представити косметичний бренд Lac Sante, адже своїх героїв, що стояти на варті свідомого споживання, варто знати на обличчя. Сьогодні говоримо із засновницею бренду Наталію Редько.

    Sustainability Talk: етичний косметичний бренд Lac Sante-Фото 1

    Як народилася ідея створення бренду?

    Ми започаткували нашу компанію в м. Саки, Крим. Було бажання створити впізнавану якісну українську мінеральну косметику. Оскільки основним джерелом сировини, з якої вироблялася продукція, були лікувальні грязі Сакського озера, виникла ідея назвати компанію Lac santé, що в перекладі з французької означає «Озеро здоров'я». Перша лінійка складалася всього з 8 найменувань косметики, виробленої з Сакської грязі та її віджиму, вулканічної грязі з керченського півострова та бентонітової глини.

    Sustainability Talk: етичний косметичний бренд Lac Sante-Фото 2

    Розкажіть про ваше виробництво: звідки ви берете іншредієнти для створення своєї продукції, упаковки?

    На жаль, від Сакської грязі довелося відмовитись після анексії Криму, хоча весь маркетинг та ідеологія бренду будувались саме з акцентом на неї. З 2015 року мінеральні грязі брали зі Слов'янського, Куяльницького, Бердянського родовищ.

    Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

    Як на мене, найголовніше в роботі sustainable бренду — це відкритість у комунікації, освітній аспект та баланс у комунікації. Для того, щоб ідеї сталого розвитку та свідоме споживання стали більш «своїми» для аудиторії про це потрібно говорити, пояснювати нюанси, ділитись цікавими фактами, розвіювати міфі, але ні в якому разі не повчати, це швидше схоже на дружбу. Звичайно, важливо, щоб усі члени команди розділяли цілі бренди та були його амбасадорами. Не можна заставити людину щось полюбити — це завжди про щирість.

    Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

    У перший же день війни всі співробітники роз'їхалися: хтось у тероборону, а хтось став біженцем. 2 місяці ми не працювали, потім завдяки замовленню від постійних клієнтів запустили роботу. На годину війни ми втратили доступ до всіх родовищ грязі, наші основні клієнти – санаторії також припинили надання бальнеологічних послуг. Більшість покупців косметики також роз'їхалися хтось куди.

    Sustainability Talk: етичний косметичний бренд Lac Sante-Фото 3

    Як український споживач реагує на вашу sustainable продукцію?

    Найчастіше, якщо це перший контакт - дивуються якості. Коли люди зовсім не знайомі з брендом — іноді існує ціновий бар'єр, проте вже постійним клієнтам розповідати в деталях про якість компонентного складу і тому подібні речі не доводиться. Наприклад, продукти із нашої лінійки HOME SPA часто називають шуткою «легальними наркотиками». Буває, що люди звикли до певних консистенцій чи «ефектів», як очищення до скрипу і очікують того ж від натуральної косметики, але вона працює інакше, тому повідомлення «а як правильно мити голову вашим шампунем» чи «як краще вмиватись гідрофільною олійкою» мають місце бути і це нормально, ми завжди раді відповісти. Також довгий час стикалися із міфом про обов'язково неякісний та дешевий український продукт, але здається ця фаза сприйняття українського бізнесу вже позаду.

    Чим ви надихаєтесь при створенні косметичних лінійок?

    Весь асортимент був перезапущений кілька років тому і структура лінійок була продумана наперед. Ми дослідили потреби споживачів, виділили основні напрямки у догляді, подумали що такого особливого можемо запропонувати саме ми і почали тестувати формули та комплементарність усіх засобів. На це пішло десь трохи більше року. Компонентний склад продукту завжди обумовлений такими факторами: 1) направленість дії, 2) доступність компоненту на ринку для нішового виробника, дослідженність його дії, наявність відповідних сертифікатів 3) формула завжди працює комплексно, дуже важлива дослідницька робота.

    Сфера натуральної косметики насправді дуже динамічна і технологи повинні постійно тримати руку на пульсі. 4) Ми намагалися зробити наші лінійки інтуїтивно зрозумілими (BASIC, LOVE YOUR AGE, NO PROBLEM…і тд), тим не менше, на сайті є доступний гайд та кілька публікацій про те, як комбінувати засоби між собою. Ідея в тому, що догляд не повинен бути перевантаженим і в ідеалі людина може мінімізувати свій щоденний догляд до кількох базових флаконів.

    Ми не додаємо нові позиції до асортименту тільки щоб розширити його. Шкірна позиція грає свою роль. Лінійку для волосся ми розробили після чисельних запитів та прохань від клієнтів, тому і обновили пінку для обличчя чи відкоригували інтенсивність сіруватки NO PROBLEM. Перед початком війни ми тестували 3 нових продукти, але так і не встигли їх випустити і на всі з них ми отримували довгу годину. текстури. Це був надзвичайно цікавий досвід створення чогось нового разом із клієнтами. Сподіваюся ми повернемося до цього процесу згодом.

    Читайте також: Найкраще для мам і малюків: британський бренд Little Butterfly London вийшов на ринок України попри війну

    Sustainability Talk: етичний косметичний бренд Lac Sante-Фото 4

    Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати людей до цього?

    Відповідальне споживання вимагає певного рівня самоорганізації та свідомості, а більшість покупок люди роблять імпульсивно, керуючись емоціями. Крім того, дуже часто еко продукція коштує трохи дорожче, ніж масмаркет, та не завжди її можна купити в магазині біля будинку/роботи. Як правило, потрібно потратити годину, щоб детально ознайомитись з продукцією та підібрати те, що саме тобі підходить. Тобто свідоме споживання потребує зусиль зі сторони людини, до яких не всі готові.
    Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелений бік»?

    Моє життя точно змінилося, оскільки тих, хто виробляє та споживає екопродукцію, об'єднують спільні цінності. Тобто ти стаєш частиною справді крутого ком'юніті. Потрохи твоє життя «обростає» нові якісні «зелені» продукти, які стають частиною тобі.

    Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, щоб це було?

    Однією із глобальних проблем, що турбує - це поводження з тваринами. Тестування на тваринах, використання натурального меху, ставлення до свійських тварин, їх безконтрольне розмноження. Вважаю, що тварини не повинні бути жертвою людської ницості та жорстокості.

    Статті на тему