UA
RU

Sustainability Talk: cвідомий бренд косметики sense education

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з sense education, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновниками бренду Владом та Вітою Ноздрачових.

Sustainability Talk: відомий бренд косметики sense education-Фото 1

Як народилася ідея створення бренду?

Ми нюхачі. Оці люди, які ходять і люблять обирати пахуче мило, роздивлятись колір шампуню, думати як воно піниться і постійно експериментувати. І в якийсь момент ми зрозуміли, що придумали своє бачення, якими мають бути функціональні засоби догляду, як вони мають прикрашати ванну кімнату і особисті сумочки, що відчувати, коли їх наносиш. І найемоційніше, щоб вони особливо пахнули. Ми обговорили всі деталі і задали собі питання: «Ну шо стрибаєм в це?». Відповідь була очевидна.

Sustainability Talk: відомий бренд косметики sense education-Фото 2

Розкажіть про ваше виробництво: звідки ви берете інгредієнти для створення своєї продукції, упаковки?

Відразу про головне — ми не купуємо нічого готового і це один із небагатьох винятків на care & beauty ринку. Наша система виробництва складається із трьох частин: R&D і арбітраж — це перша стадія, де створюються ідеї, концепти нових продуктів, шукаються рішення, виводяться аромати, тестуються в продуктах, температурах, текстурах, а результат нашої роботи: це унікальна технологічна карта. За цей напрям повністю відповідає команда sense education.

Друга частина складається із контрактних виробників, які допомагають масштабувати наше замовлення. Ми молодий бренд, у нас немає потреби у велетенських реакторах для варки продукту, тому ми користуємося послугами українських сертифікованих виробників із прямими поставками головних сировинних компаній світу. Різні виробництва для різних продуктів. Головний акцент: супроводжувати систему контроля якості на всіх етапах, щоб продукт завжди мав найвищу якість і повторювався без змін до точки з технологічної картки.

У цих же виробників відбувається фасовка упаковки і це третій блок. Упаковкою ми займаємось самі: від дизайну, логістики та частково виготовлення. І це той випадок, коли продукт створюється в системному режимі, на сучасному обладнанні з усіма вимогами ринку і очікуваннями нашого клієнта. І це дійсно змінює уявлення про українську косметику в кращий бік.

Sustainability Talk: відомий бренд косметики sense education-Фото 3

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

Як би по бізнесовому це не було, але найголовніше виробництво. Виробляти без завищених залишків, щоб виключати можливість втрат продукту, не використовувати вторинне пакування там, де це не є обов’язковим для збереження продукту. Це фактично зменшує процент утилізації, менше сміття.

Друге, ми не використовуємо в косметиці агресивних сульфатів, консервантів і силіконів. Це дбає і про шкіру людини, та про природу, адже в стоки води не потрапляють ці компоненти. Це не означає, що у нашій косметиці немає хімічних сполук. Саме вони відповідають за доставку тих природних компонентів до клітин шкіри і ефективно роблять свою справу та чарівно пахнуть.

Sustainable підхід – це цілий шлях. Ми постійно думаємо, що ще можна покращити в цьому напрямку: більш екологічне транспортне пакування, система рефілів, можливість використання в пакуванні матеріалів, що легше переробляються – алюміній, скло тощо.

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

Ми запустили бренд у грудні 2022 року в пік блекаутів. Нашій донечці 2 місяці, вдома +14, у нас затримуються тюби. Ми запускаємо проєкт відразу гучно. Перша лінійка з 6 продуктів і вперше з усією командою стикаємось з реаліями ринку, у якого теж блекаут. Та ми вистояли і працюємо далі.

Читайте також: Sustainability Talk: SISTERS — український магазин та дистриб'ютор свідомої косметики

Sustainability Talk: відомий бренд косметики sense education-Фото 4

Як український споживач реагує на вашу sustainable продукцію?

Наші клієнти допитливі, їм не все одно, що вони замовляють. Для них важливо, що всередині, як продукт вписується до ванної кімнати, як пахне. В кожному з цих питань в нас є власне бачення. Ми його пропонуємо і вже спостерігаємо повернення 25% клієнтів на квартал. А нам майже 7 місяців.

Чим ви надихаєтесь при створенні косметичних лінійок?

Керуємось рішеннями з стратегії бізнесу. Робимо продукти, що потрібні ринку, економічно обгрунтовані і на які очікує наш клієнт. Але, якщо мова йде про безпосередньо творчі рішення, як пакування, аромати та ідеї – у нас принцип Колізею: борються гладіатори до перемоги найкращого. Вся команда має власні ідеї і кожен має можливість виграти своїм баченням. Фінальне рішення приймаємо тільки разом. Вклад кожного з команди в конкретну баночку — дуже всіх надихає.

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати людей до цього?

На це впливає ринок і культурна наслідуванність. Є країни, що подають дуже сильний приклад, як все робити sustainable: від велодоріжок і енергетики до паперових пакетів із пакетів. Це природній процес, що вже добре чути. В будь-якому випадку нас захлине це і, можливо, навіть зарегулюється державою. А поки бренди мають вірити і навчати, що про продукти харчування, косметику можна думати ще й в контексті екологічності.

Sustainability Talk: відомий бренд косметики sense education-Фото 5

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелений бік»?

А ми особливо і не були на «незеленій стороні». Ми з самого початку йшли в цей тренд.

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, щоб це було?

Росія.

Статті на тему