UA
RU

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko

Редагувати переклад

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainable Talk, який ми говоримо про свідоме споживання, і це чудова новина, адже українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. Тому ми хочемо познайомити вас з Нуко, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновниками бренду Дмитром та Іриною Козловськими.

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 1

Як народилася ідея створення бренду?

Як і всі ідеї, які мають на меті реалізацію творчого потенціалу, завжди живуть у вас, зріють, і, нарешті, знаходять форму, в якій вони проростають. Одного разу моя дружина показала мені дерев'яний перстень і запитала чи міг би я для неї таке зробити. Я зрозумів, що це ідеальна форма для втілення. Оскільки я завжди любив працювати з деревом, особливо на фінальному етапі полірування, коли матеріал виявляє структуру набуваючи глянцю. До Дня народження дружини я виконав обіцянку і зробив перстень, але не один, а стільки їй було на той день років. Так у Ірини, певно, і зародилася ідея створення бренду.

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

Якщо це дерево, то звичайно ми співпрацюємо з цехами з обробки екзотичних порід деревини. Ми заходимо до приміщення, де зберігаються відходи і годинами перебираємо обрізки, відбираємо необхідні шматки, простукуємо, щоб виявити тріщини. Спочатку нам навіть віддавали їх безкоштовно.

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 2

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

Для нас насправді це дуже просто. Перед покупкою будь-якої речі, що нам потрібна для роботи, ми знайомимося повністю з процесом її створення. Виявляємо найбільш шкідливі етапи у виробництві та намагаємося їх уникнути. Вибір виробника або техніки виробництва. Головними критеріями є вторинне перероблення або багаторазовість використання.
Якщо це неможливо, то намагаємось виготовити самі.

Читайте також: Колекція сонцезахисних окулярів із квітів від Ochis

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

На щастя, це не стало для нас кризою, адже відкрилися нові горизонти продажів у Польщі. Люди більше почали цінувати нас, як вітчизняного виробника. Труднощі — це швидше дедлайн та година. Багато поставок та промов, які ми мали замовити, постійно відкладалися, тому створення нових виробів, які ми мали розпочати ще в травні, перенеслися на липень.

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 3
Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 4

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

Хотіли б сказати що чудово, але, на жаль, поки що це не так. Найчастіше у людей виникає запитання «а чому аксесуари дерев'яні?» і чому вони саме так виглядають та чому саме така їхня ціна. Ми розуміємо, що наші вироби дещо специфічні, але це не означає, що вони не повноцінні чи не продумані. Проте, у нас немає цілі подобатися всім, головне знайти «своїх особливих».

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 5
Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 6

Чим ви надихаєтеся при створенні колекцій?

Якщо двома словами, то це «природні форми». Хтось називає ці форми неправильними. Для нас природна форма є і джерелом натхнення, і основним майстром, що створює вироби. Ми, як підмайстри, легенько доробляємо, не намагаючись зазіхати на головний задум. Але до цього ми прийшли не одразу. Спершу був підхід зробити ідеально правильну, симетричну форму у якої чітко бачилося уміння майстра. Але ця ідеальна правильність стала нагадувати заводські деталі. Так ми відмовилися від циркуля і майже не використовуємо лінійку. Усі на око, на відчуття.

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І як можна змотивувати людей до цього?

Насправді, концепція відповідального споживання не є основною у нашому бренді та житті. Ми не ставимо за мету змінити найближчим часом життя людей у ​​цей бік. Єдине, що ми можемо це бути скромним прикладом альтернативи бездумного кос'юмеризму. І як каже мудрість «не тобі закінчити роботу, але й не в праві ти її позбавити». Так і живемо.

Sustainability Talk: український сталий бренд дерев'яних прикрас Nuko-Фото 7

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелений бік»?

Так і міняється щодня. Для нас «зелена сторона» це спорт. Ми щоразу ставимо завдання, як ще можна зробити більш екологічну упаковку, виробництво. Звичайно це дуже ускладнює процес. Оскільки на розробку і виробництво, буває, йде години не менше, ніж на сам виріб. Простіше і швидше звичайно купити все готове. Але наш спорт не в цьому.

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, щоб це було?

Прекрасна питання. Наш відповідь, це вид харчового продукту, який допоміг би відмовитися від вбивства тварин в якості споживання

Статті на тему