UA
    RU

    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO

    В рамках редакционного Sustainable Talk, ми знайомитимемо вас ще з одним сталим українським брендом спіднього білизни, адже своїх героїв варто знати у обличчя. Сьогодні говоримо з однією із засновницею бренду Ланою Барабановою.
    

    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO-Фото 1


    Як народилася ідея створення бренду?

    Ми хотіли самі купувати класну білизну з натуральних матеріалів, але її було складно знайти.


    Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

    Для виробництва білизни ми використовуємо фабричну органічну бавовну з сертифікатом GOTS, для купальників — всесвітньо відомий нейлон ECONYL італійського виробництва.

     


    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO-Фото 2

    Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

    Бути чесним із аудиторією, з командою, з собою. Це головні складові sustainable бренду.



    Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

    Наша аудиторія часто дякує нам за товари, які неможливо знайти в мас-маркетах брендів — білизну з органічного бавовни з сертифікатом GOTS та купальники з переробленого нейлону ECONYL. З часом все більше і більше людей в Україні роблять свідомий вибір у споживанні, а ми щасливі бути частиною цих змін.


    Чим ви надихаєтеся при створенні колекцій? 

    Жінками, які нас оточують. 

    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO-Фото 3


    Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? Як можна змотивувати людей до цього?

    Перейти на відповідальне споживання не важко, якщо людина усвідомлює важливість такого вибору та свідомо його робить. Змотивувати можна прикладом класних людей, які вибрали більш відповідальний спосіб життя та інформацією про те, що відповідальність — це легше, ніж здається. 

    Читайте також: Sustainability Guide: 13 документалок від Netflix, які допоможуть перейти на «зелений бік»

    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO-Фото 4

    Sustainability Talk: Український сталий бренд спіднього білизни UR-SO-Фото 5

    Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелений бік»?

    Жодний бренд не може вважатися повністю sustainable і жодна людина не може зважити на свій спосіб життя повністю екологічним. Все що ми можемо, це намагатися діяти настільки екологічно, наскільки це можливо у даних конкретних обставинах. З моменту, коли ми вирішили для себе діяти саме так, наша робота стала приносити нам ще більше задоволення та щастя.

    Якби вам випала можливість розв'язувати глобальну проблему, щоб це було?

    Я б припинила війни. Те, що на світі досі є війни, — це страшно. А екологічність у відносинах між людьми страждає не менше, ніж екологія планети. 

    Статті на тему