UA
    RU

    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND

    Редагувати переклад

     В рамках редакционного Sustainable Talk, ми знайомитимемо вас ще з одним сталим українським брендом одягу, адже своїх героїв варто знати у обличчя. Сьогодні говоримо із засновницями бренду NONAMEBRAND — Забудською Марією та Холковською Міленою.


    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 1

    Як народилася ідея створення бренду?


    Ми дружимо ще з раннього віку вже майже 26 років. Виходить, що ми вже не просто друзі, а справжня сім'я. Ще з малечі наші мами брали нас з собою у Second Hand і для нас це завжди було справжнім святом, морем пригод та веселощів. Це стало нашим стимулом заснувати бренд.

    У 2018 році нам прийшла ідея створювати готові образи з якісного вінтажного одягу, з якого можна було б легко збирати капсули. Одна з головних ідей полягала в тому, щоб люди менше слідували трендам, а більше вивчали собі, шукали особистий стиль, дивувалися на світ ширше та глибше.

    Нам дуже хотілося розкрити потенціал чудових, якісних промов, які всі вже давно списали, і котрі, в кінець кінців, потрапляють на звалище, а це дуже сумно.


    Більше року ми створювали тотал цибулі. Всі вони без ярликів та без назв, щоб підкреслити філософію нашого бренду. За цей час ми стали більше вивчати тему апсайклігну та його вплив на екологію, а також теми справедливої ​​торгівлі та швидкої моди. Це надихнуло нас на створення вже унікальних дизайнерських виробів із вже існуючих матеріалів. Так і закрутилося.

    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 2

    Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?



    У світі існує величезна кількість «dead stocks», а саме секонд хендів та вінтажних ринків, тому без сировини ми точно не залишимося. Зараз ми співпрацюємо з Італією та отримуємо більшу частину матеріалів звідти. За годину роботи бренду наша команда навчилася визначати по-справжньому якісні та варті уваги речі. Їх цінність у тому, що створені вони з дуже якісних матеріалів, що пройшли перевірку годиною. Також архітектура, крій та силует виробу на високому рівні — нам завжди цікаво працювати з таким сировиною.

    Що найголовніше у роботі sustainable бренду?


    Бути чесним на кожному етапі виробництва. Відповідати заявленим цілям, а не тільки робити вигляд, бо це актуально сьогодні.

    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 3
    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 4

    Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?


    За останні три роки ситуація дуже змінилася і тенденція рухається у позитивному напрямку. Для нашої спільноти ідея «свідоме споживання» поки дуже свіжа та, швидше за все, людей чіпляє незвичний дизайн, а вже потім, ті як була створена ця річ і скільки ресурсів було збережено. Нам здається, що український споживач ще поки що звикає.

    Чим ви надихаєтеся при створенні колекцій?

    В основному, ми працюємо в техніці zero waste і деконструтивізм, тому нас надихають форми, з якими ми зіштовхуємось. Одне з найголовніших правил - "Ніяких правил" та "А що, якщо...". Це як гра з уявою, коли ти дивишся на предмети, а тобі потрібно вигадати їм зовсім нове застосування. Завжди спрацьовує!

     

    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 5

     

    Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати людей до цього?

    Думаємо, що все починається з культури. Справа навіть не тому, що люди не хочуть - вони не знають як. Люди не поінформовані і їм не вистачає досвіду та знань щодо цієї теми. Сьогодні людей постійно стимулюють до непотрібних їм промов, тому потрібні конкретні умови. Наприклад, у Черкасах немає жодної сортувальної станції. Усі відсортовані мусори потрібно везти до Києва, а цим будуть займатися лише одиниці.

    Щодо мотивації, то все починається з нас і важливо самому бути прикладом. Якщо ви будете сортувати мусор — ваші друзі точно спитають для чого ви це робите, а ви з любов'ю їм розповісте та поясните. Таким чином, і вони захочуть робити щось корисне.

    Читайте також: Стабільна розмова: Український Upcycling бренду негабаритний студію

    Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелений бік»?

    Дуже. Можна з впевненістю сказати, що наша життя більше не буде такою, як раніше. Повністю змінилося відношення до споживання всього. Сильно розвинулося відчуття міри та розуміння, що тобі дійсно треба і потрібно взагалі.

    Весь час з'являється багато нової, цікавої та жахливої ​​інформації про те, що зараз відбувається з нашою планетою, тому не помічати цього просто неможливо. Хочеться цим ділитись і робити все, щоб якомога більше людей прокинулося.

    Sustainable Talk: Український сталий бренд NONAMEBRAND-Фото 6

    Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, щоб це було?

    Надвиробництво та надмірне споживання. Надвиробництво — це біч сучасності. Люди не можуть зупинитися, та й ніхто не хоче цього робити, адже це чиїсь гроші. Надвиробництво виснажує Землю, зменшує нашу здатність до руху та сильно розслаблює. Нам потрібно набагато менше. Заміна зрозуміти та цінностей створили «мильну бульбашку» щастя від придбання чогось «дуже важливого» та «нового».

    Статті на тему