UA
RU

THINKING G – португальський бренд трикотажу з українським корінням

Редагувати переклад
Thinking G – українсько-португальський бренд трикотажу, що базується на ручному виготовленні виробів із якісної пряжі, що залишилася у фабрик та брендів у невеликій кількості після виробництва сезонних колекцій.

THINKING G – португальський бренд трикотажу з українським корінням-Фото 1

Бренд відзначає рік існування колаборацією з онлайн бутіком вінтажних прикрас. Стійкість залишається головним пріоритетом бренду, і тепер вироби будуть прикрашені спеціально знайденою, відібраною фурнітурою. За словами творець Thinking G, ідея збігається з уподобаннями шанувальниць бренду.

Купуючи пов'язаний вручну кардиган, дівчата раді додаткової унікальності, яку додають вінтажні гудзики. Ті, хто під час купівлі керуються ідеєю підтримки екологічного балансу, відзначать важливість реутилізації фурнітури. Проте, говорити тільки про жінок було б неправильно – з грудня бренд в'яже вироби для чоловіків.

Thinking G був створений у листопаді 2021 року. Бренд в'яже вручну вироби, використовуючи пряжу, що залишилася від виробництва у великих масштабах. Бренд закуповує кілька кілограмів пряжі у фабрик і брендів, які не можуть включити її в подальше виробництво і списують на склад. Бренди та фабрики зазвичай раді співпраці - Thinking G допомагає наблизити їх виробничі залишки до нуля. Світове виробництво zero waste – поки що мета утопічна, проте це не заважає творцям робити маленькі кроки до її досягнення.

 

THINKING G – португальський бренд трикотажу з українським корінням-Фото 2

На жаль, 800 грам вовни альпаки і 2 кг мериноса швидше за все проведуть роки на полиці з подальшою утилізацією, незважаючи на чудову якість цієї нитки. Найчастіше є матеріал для виготовлення від 2 до 5 виробів, але іноді пряжі вистачає лише на одне.

Після покупки пряжа готується для ручного в'язання – чиститься та змотується, потім
передається майстриням в Україні та Португалії, які присвячують виробу 20-30 годин своєї кропіткої роботи. Для дівчат було важливо створити стійкий до середовища бренд, інакше, навіщо цьому світові ще один светр? У контексті сьогоднішнього світу моди бренди наввипередки заявляють про підтримку екологічної стійкості, найчастіше притягуючи її за вуха. У ситуації з великими компаніями дуже важко бути другом планети і не лукавити у своїй.

THINKING G – португальський бренд трикотажу з українським корінням-Фото 3

Читайте також: Sustainability Talk: Український сталий бренд non.Lbs.

Що стосується Thinking G, то маленькі виробничі масштаби вже рік дозволяють бренду в'язати вироби з натуральної пряжі без домішок синтетики, перетворюючи її з непотрібної на дуже потрібну.
Засновники Thinking G щиро вірять, що майбутнє за якісними виробами зі змістом, за повільною модою та стосунками, побудованими на коханні та повазі.

Статті на тему