Безтурботне літо, емоційність та жіночність: у новому парфумі Summer I Turned Pretty
Український бренд нішевої парфумерії
13PERFUMES створили спільний парфум Summer I Turned Pretty з підприємицею та інфлюенсеркою
Веронікою Сенькіною
. Співпраця вийшла динамічною та трохи несамовитою, як і сам аромат. Адже від пропозиції до початку спільної роботи пройшло всього 15 хвилин і одне повідомлення в соцмережі. У результаті отримали емоційний фужерний аромат, з літнім вайбом та іскристим звучанням.
“Мені дуже відгукується Вероніка як інфлюенсерка, підприємиця, візіонер та як людина. Ми багато в чому схожі та маємо спільний підхід до життя: ми невгамовні і амбіційні. Для кожної з нас важливо бути першими, найкращими, рішучими. Така синергія дозволила нам швидко зійтися у співпраці і створити дещо унікальне. Парфюм народився з бачення Вероніки. Він дуже гучний, еклектичний, з позицією. Здається, він ніби відкриває ногою всі двері. Це досить експериментальний аромат, дуже творчий, дещо хіпстерський. І точно буде зрозумілим не кожному. Але в цьому, вважаю, його особливий шарм. В неочікуваності звучання та характері” , – зазначає засновниця бренду 13PERFUMES Поліна Потапова.
З основних нот аромату Summer I Turned Pretty – лимон, ожина, базилік, жасмин, ірис, лаванда. Ограняє звучання букет прянощів: сандал, ветивер, пачулі, кумарин і дубовий мох. Поєднання компонентів здивувало навіть самого парфумера, адже аромат вийшов незвичним та унікальним. Саме на такий результат співпраці й очікували.
“Для мене Summer I Turned Pretty – це дійсно символічний аромат. Він асоціюється із безтурботним літом, коли можна було одним днем зірватись, сісти в літак Київ-Одеса заради кінофестивалю та насолоджуватись літніми ночами без комендантської години. Це літо, коли я особливо розкрилась як жінка і нарешті перестала боятись проявити справжню себе , кожну свою сторону. Назва для парфуму народилась саме з асоціацій із запахом. Я сподіваюсь, що кожна дівчина, яка буде користуватись ним, буде відчувати, що сьогодні — день, коли вона turned pretty. Цим ароматом мені хочеться дати дівчатам відчуття впевненості в собі і трошки teenage summer вайбу” , – додає Вероніка Сенькіна.
Тож, з одного боку 13PERFUMES та Вероніка Сенькіна змогли створити дещо унікальне, а з іншого – залишили місце класиці та врівноваженості.
Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: УКРАЇНСЬКИЙ СВІДОМИЙ БРЕНД КОСМЕТИКИ TO BE