Bibliotheque De Parfum був заснований у 2019 році в Харкові та став місцем творчості талановитих майстрів парфумерії з різних країн Європи. Іх зібрала в єдину команду засновниця бренду, лайфкоуч та авторка парфумерно-психологічних програм – Лора Некрасова.
«Наша бібліотека – це зібрання напрочуд якісних, яскравих, креативних парфумів, об’єднаних спільною ідеєю – розбудити вашу уяву і оживити відчуття та емоції. Я жила у Харкові, і моєю найбільшою мрією було створювати парфуми, які немов за помахом чарівної палички змінюють наші стани та емоції та надихають людей у всьому світі мріяти та занурюватися у свої фантазії. Для цього я зібрала команду натхненних спеціалістів, які допомагали мені на шляху до моєї мрії». – розповідає засновниця Лора Некрасова.
Бренд досяг значних результатів: команда розвинула компанію, де 90% працівників були жінками, до того ж весь персонал був українським. Bibliotheque De Parfum встановили високі стандарти для своєї продукції та дотримувалися їх на кожному етапі створення ароматів. Проте 24 лютого 2022 року все змінило. З початком повномасштабного вторгнення Росії в Україну плани команди були зруйновані, люди були змушені тікати з улюбленого Харкова. Проте кінець чогось є початком чогось іншого. Сьогодні бренд відродився з попелу і представляє свою продукцію не тільки в Україні, а ще й на європейському ринку.
Нова сторінка компанії почалася в Італії. Лора Некрасова залучає до своєї команди одну з найталановитіших італійських дизайнерів парфумів – професорку Фернанду Руссо. Результатом співпраці стала нова колекція жіночих парфумів «I Am…»
«Ми раді представляти не тількі нові, але і наші попередні парфуми європейській аудиторії, оскільки це може допомогти нам ознайомити суспільство з тим, що таке українська парфумерія та які аромати можуть втілити дух моєї країни». – говорить Лора Некрасова. Бренд вже став впізнаним в Європі своїм оригинальним оформленням упаковки у вигляді книжок. У кожної колекції – свій колір обкладинки.
Рекомендуємо почати знайомство з брендом с цих 5 парфумів. Кожен з них – особлива парфумерна історія, що розкривається поступово. Всі 5 бестселерів Bibliotheque de Parfum можна спробувати як окремо, так і в наборі Bestseller Set, де кожен аромат представлений в мініатюрі 3 мл.
ULTIMATUM
Спокусливий та сильний парфум-провокатор з деревно-східними нотами. Твій Ultimatum – твої правила. Додає впевненості у думках, погляді та вчинках. Його обирають жінки, які хочуть запам’ятатися надовго. Неважливо, який лук ти сьогодні обираєш. Твоя головна сила – це переконливість та впевненість у очах.
NIRVANA
Унісекс-парфум однаково гармонійний на чоловічій і жіночій шкірі. Терпкуватий, трохи колючий амброво-пудровий, свіжий, благородний, з розкішним голосним шлейфом. Одягаючи цей аромат, ти кайфуєш. Від себе, світу, людей навколо. Все здається значно краще, ніж є насправді. Парфум, який дарує гармонію й відчуття щастя.
I WANT
Смачний, соковитий, щільний мигдалево-вишневий аромат, який хочеться різати ножем, як святковий пиріг. Кусати, вдихати, отримувати задоволення, немов від насолоди чимось забороненим. Одягай I want від Bibliotheque de Parfum, коли хочеш гарячих компліментів.
PAGE 69
Складний білоквітковий фужерний аромат, анімалістичний, з нотками карамелі та м’якої ванілі. Ну визнай, тобі ж подобається епатувати? Подобається звертати на себе увагу божевільними вчинками? Бачити захват в очах оточуючих — твій наркотик. Ну то вперед! Скажи цьому світу все, що вважаєш за потрібне. Page 69 від Bibliotheque de Parfum додасть тобі сміливості.
MEMOIRS OF GEISHA
Він не пахне квітами чи прянощами. У ньому немає й краплі складного хитросплетіння нот. Memoirs of Geisha від Bibliotheque de Parfum інакший. У ньому тільки чистота тіла та його тепло. У ньому різкість і м’якість змінюють одне одного, як день і ніч. У ароматі десятки граней та сполучень. Але ти ніколи не розділиш Memoirs of Geisha від Bibliotheque de Parfum на класичну парфумерну піраміду. Аромат, опиняючись на шкірі, починає провокувати. Показує одну ноту, іншу, а потім всі одразу. Він грає з тобою та тими, хто поряд, як кішка з мишкою.
Читайте також: Тейп-манія: чи дієве тейпування у повсякденній б’юті-рутині?