Мінімалізм та капсульний гардероб давно став не лише частиною подіумних образів, а й нашого повсякденного життя, формуючи нові підходи до шопінгу. Нова колекція Urbanwear від українського бренду STIMMA зосереджена на комфорті та універсальності. Речі дропу дозволяють легко створити стриманий образ з ретро ноткою.
Колекція пронизана духом, що повертає нас до зухвалих і романтичних 90-х. Принтовані світшоти та картаті сорочки оживляють образи з минулого, коли вулиці дихали свободою, а молодь виражала свою індивідуальність через кожну деталь гардеробу. Олдскульні тотал-денім луки нагадують про епоху, коли джинс був не просто тканиною, а символом бунтарства і непокори модним стандартам.
Це не просто одяг, а місток між поколіннями, що викликає теплі спогади про часи, коли мода говорила голосно, але при цьому залишалася близькою кожному. Особливо вартий уваги об’ємний шоколадний бомбер – безпрограшний варіант для акцентного осіннього образу.
Дроп Urbanwear представлений у молочному, шоколадному та бордовому кольорах, а палітра легко комбінується з іншими відтінками, що створює безмежний простір для фешн-ідей.
Нова колекція вже доступна на офіційному сайті бренду, а також в офлайн-магазинах у 14-ти містах України.
Читайте також: ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ 2024: ОСОБЛИВІ КОЛЕКЦІЇ ВІД УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ
Про бренд:
STIMMA – український бренд одягу, присвячений жінкам. В концепції бренду – створювати речі із думкою про жіночу силу, характер та винахідливість, аби кожен день був сповнений впевненості.