UA
    RU

    Як бренду комунікувати у війну, аби пробитися крізь новини: досвід Нової пошти на лекції MMR Edu

    Аби залишатися в інфопросторі під час війни, бренд має бути дуже активним у своїх внутрішніх та зовнішніх комунікаціях. Зараз це буквально комунікації, помножені на 1000, у порівнянні з мирним часом. Дізнайтеся про те, як побудувати систему комунікацій, яка працює на вашу репутацію, вже 29 липня на лекції MMR Edu

    Як бренду комунікувати у війну, аби пробитися крізь новини: досвід Нової пошти на лекції MMR Edu-Фото 1

    Спікер: Олена Плахова, директор з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта

    Тема: Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: досвід Нової пошти

    Подробиці та реєстрація: https://edu.mmr.ua/

     

    Ви дізнаєтеся: 

    • як працювати з власною командою, щоб всіх тримати в «робочому» стані, та до чого тут шахи;
    • як дивитися на комунікації та як їх робити, щоб пробитися крізь новини на військову тематику;
    • як відстроювати внутрішні комунікації, щоб всі знали те, що потрібно знати саме їм для роботи та формування очікувань;
    • коли переходити від психологічної підтримки до реальної, і що це дасть бренду роботодавця;
    • що таке сервіс під час війни, та чи відрізняється він від мирного часу;
    • як карта стейкхолдерів допомагає одночасно думати про всіх і фокусуватися на головному;
    • як топ-менеджеру самому не зійти з розуму, та де шукати приводи для мотивації та розвитку.

     

    Після лекції запланований час на Q&A сесію, під час якої кожен зможе проконсультуватися з фахівцем.

    Участь у трансляції за донатом на підтримку редакції MMR.

     

    MMR Edu — це освітній проєкт медіа про маркетинг та креатив MMR, створений для обміну досвідом представників PR, digital, маркетинг та комунікаційної галузі. У форматі онлайн-трансляції провідні фахівці діляться актуальними стратегіями, які допомогли б компаніям розвиватися, зміцнити репутацію та вибудовати правильну комунікацію!