
Sanahunt Luxury Department Store та Ex Nihilo створили ексклюзивний аромат
Оксана Мороз-Хант та французький бренд нішевої парфумерії Ex Nihilo створили ексклюзивний аромат спеціально для Sanahunt Luxury Department Store.
Унікальних колаборацій в історії Ex Nihilo було лише кілька: з готелем Ritz Paris, з універмагом Harrod’s London, і ось нова – з київським Sanahunt.
Парфумерна піраміда Sanahunt Collection Signature будується на мотивах граської троянди та абсолюту флорентійського ірису. Романтичний квітковий акорд відтінений екзотичними фруктами та збалансований свіжою нотою ладанника. Зігріваючись на шкірі, композиція аромату розкривається особливим чином і кожному звучить по-різному.
Парфум Sanahunt Collection Signature випущений обмеженим тиражем (всього лише 50 флаконів) та ексклюзивно представлений у Sanahunt Luxury Department Store.
Більше від
- Різдвяний вішліст: 12 речей, які потрібні кожній
- SYMBOL Line: нова колекція WOOD MOOD із сучасними символами українських міст
- Що дівчата справді хочуть побачити під подушкою: інсайти Аліни Бабешко, СЕО FABO
- Час бути особливою: Аврора, Joko Blend та Золота Країна об’єдналися, щоб створити особливий адвент-календар
- Aromateque випустили свій перший адвент-календар