
Sanahunt Luxury Department Store та Ex Nihilo створили ексклюзивний аромат
Оксана Мороз-Хант та французький бренд нішевої парфумерії Ex Nihilo створили ексклюзивний аромат спеціально для Sanahunt Luxury Department Store.
Унікальних колаборацій в історії Ex Nihilo було лише кілька: з готелем Ritz Paris, з універмагом Harrod’s London, і ось нова – з київським Sanahunt.
Парфумерна піраміда Sanahunt Collection Signature будується на мотивах граської троянди та абсолюту флорентійського ірису. Романтичний квітковий акорд відтінений екзотичними фруктами та збалансований свіжою нотою ладанника. Зігріваючись на шкірі, композиція аромату розкривається особливим чином і кожному звучить по-різному.
Парфум Sanahunt Collection Signature випущений обмеженим тиражем (всього лише 50 флаконів) та ексклюзивно представлений у Sanahunt Luxury Department Store.
Більше від
- Календар небезпечних дат: магнітні бурі у листопаді 2025 року
- Нова реальність естетичної медицини: що робити після швидкого схуднення
- В Україні зʼявився новий нішевий аромабренд REASONANCE: як команда поєднує науку та мистецтво
- «Мене називають політично некоректним парфумером»: усі секрети ароматів від Tiziana Terenzi
- Осінній б’юті-фокус: головні новинки косметики для губ та очей