Останні дні серпня – найкращий час, щоб ознайомитися з цікавими кампейнами наступного сезону.
[mc_gallery id=165618]
Ми не очікували, що тема кохання здатна надихнути на щось настільки просте і неочікуване водночас. Кохання у всіх його проявах в об’єктиві весільного фотографа Грега Фінка набуває особливої чарівності. Тема кампейну читається між рядків: одяг, як і почуття, поєднує серця. Звичайно ж, зйомки проходили у місті всіх закоханих – Парижі!
[mc_gallery id=165634]
Наші очікування щодо кампаній Gucci завжди дещо завищені: Алессандро Мікеле вміє і любить дивувати. Його історії переносять нас у зовсім інший світ, де мода, мистецтво і людина живуть у повній гармонії хаосу. Але в цьому сезоні дизайнер занурює нас у глибокі води моди. Разом із ним урок по історії фешн нам дають арт-директор бренду Крістофер Сіммондс та фотограф Глен Лучфорд. Ох, ці чарівні 90-ті!
Читайте також: ГАРРИ СТАЙЛЗ И GUCCI ВЫПУСТЯТ ГЕНДЕРНО-НЕЙТРАЛЬНЫЙ АРОМАТ
[mc_gallery id=165625]
Рікардо Тіши цього разу нас здивував! Для нового рекламного кампейну дизайнер обрав одразу двох фотографів: Ніка Найта та Данко Штейнера. Перший зробив зйомку у студії, а другий вирішив вибрати природню локацію – берег океану. Задум Тіши – показати обличчя сучасної культури. Яке воно, вірніше – вони? Фінн Россель, Максвелл Анно, Фрейя Беха Ериксен, Анна Росс, Бенджи Арвай, Хіджунг Парк, Джуніор Васкес, Кейсі Холл, Мамміна Акер, Шайна Макніл, Се Юньпенг, Джіджі Хадід, Ірина Шейк, Фран Сумерс, Сора Чой, Хе Конг й Алекс Чапарро. Список вражає!
[mc_gallery id=165666]
Коли одна з найкращих британських топ-моделей створює дует з найкращим британським топ-фотографом, то відбувається магія. Її ми і відчуваємо у кампейні Alexander McQueen осінь-зима 19/20. Звичайно, Кейт Мосс – це стопроцентна гарантія успіху, ще й у парі з фотографом Джеймі Хоуксвортом! Щоб підсилити дію, рекламною кампанією керувало творче об’єднання M/M Paris. Потрійний удар!
Читайте також: КЕЙТ МОСС СТАЛА ЛИЦОМ НОВОЙ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ ALEXANDER MCQUEEN
[mc_gallery id=165676]
Данська топ-модель і муза Saint Laurent – Фрея Беха – в осінньо-зимовому кампейні знялась у компанії двох чарівних дівчат – колеги Кікі Віллемс та мавпочки Еллі. Фотографом незвичної кампанії став Юрген Теллер, а арт-директором зйомки – сам креативний директор Saint Laurent Ентоні Ваккарелло.
[mc_gallery id=165683]
Кожна рекламна кампанія у цьому переліку має щось таке, що змушує нас розглядати найдрібнішу деталь і заглиблюватись в історію, яку розповідають учасники зйомки. Але історія, яку розповідає легенда сучасної британської фотографії та режисер-документаліст Найджел Шафран, просто гіпнотизує. Шафран лишається вірним своєму стилю і знайомить нас з Шотландією – країною моля, полів та безкінечних доріг. Так і має виглядати поезія моди.
Українські бренди теж мають, що сказати в цьому сезоні. В осінньо-зимовому кампейні The Body Wear демонструє своє бачення гардеробу сучасної ділової жінки, яка має бути стриманою з 9 до 18, а у вільний час – готова розкрити свою жіночність. Засновниця бренду Марія Яслінська шукала натхнення в персонажах фільму Working Girl і буржуазних паризьких красунях. Збірний образ, який у неї вийшов, ще більше підкреслює дуалістичність жіночого світу, де кожна з нас чуттєва і сильна водночас.
Колекція Ali Saulidi відсилає нас до хокейних турнірів та далекої планети, вкритої кригою. Як би ми не намагалися втекти від думок про крижані дороги та хуртовину, зима наближається, і зустріти її варто з гордо піднятою головою (і у теплому взутті!). Алі Сауліді пропонує моделі, які нагадують взуття для зимових видів спорту.
Читайте також: САМЫЙ УЮТНЫЙ ЛУКБУК ОСЕНИ ОТ H&M STUDIO
Поки в Британії перед камерою фотографа позує Кейт Мосс, в Україні це робить не менш цікава модель – Аліна Байкова. Красуня стала головною героїнею рекламної кампанії бренду Elena Guranda. Колекція сезону осінь-зима 19/20 присвячена свободі та бажанням сучасної мешканки мегаполісу. До речі, локацією для зйомки стала батьківщина дизайнера Олени Гуранди – Херсонська область.
Обличчями нового провокативного кампейну Dafna May стали дві українські топ-моделі – Тетяна Рубан й Анастасія Барабаш. Перед фотографом Анною Гончаровою дівчата були максимально відверті та змогли передати дух колекції, який характеризується іменниками “кохання”, “пристрасть”, “гріх”, “страждання”, “емоції”, “секс” і “мода”. В ній також читається прагнення дизайнера до свободи і рівності.