Співак, телеведучий і блогер Володимир Дантес знявся в новому авторському бізнес-шоу «Мам, я делаю бизнес!». У ньому ведучий мандруватиме містами України і знайомити глядачів з унікальним українськими стартапами, засновниками та їх історіями.
Всього в серії буде 10 випусків, які будуть виходити на YouTube каналі Володимира Дантеса щосереди.
Коли продюсерка Таня Поставна запросила мене в шоу, я зрадів. Сьогодні роблять багато чисто розважальних проєктів, щоб посміятися і все. А в «Мам, я делаю бизнес!» ми розповідаємо людям, що у нас є класні підприємці, які прориваються на світовий ринок, стають першими у своїй ніші або просто виробляють якісний і хороший продукт. У нас багато талановитих вчених, айтішників, фермерів, про яких мало хто знає. Часто їм заважає бюрократія, але вони не виїжджають за кордон, а розвивають свою справу в Україні. Я вважаю, що це наші нові герої сучасності і ми точно повинні знати про них,
– прокоментував Володимир Дантес.
Героями дебютного випуску став київський стартап Ochis, який виготовляє перші у світі окуляри з кави, інклюзивна пекарня Good Bread from Good People, а також рюкзаки з програмованими моніторами Pix.
Читайте також: ОСНОВАТЕЛЬ ПЕКАРНИ GOODBREAD: «ЛЮДИ С ОСОБЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ НИКАК НЕ МОГУТ СЕБЯ РЕАЛИЗОВАТЬ И ЗАЩИТИТЬ»
У першому епізоді шоу глядачам розповіли, як побудувати стартап, подати ідею на Kickstarter, що таке MVP, як написати бізнес-план і про інші підприємницькі секрети.
У наступних випусках глядачів чекатиме дуже багато несподіваних і нетипових для України успішних бізнесів: бананові ферми, будинки з коноплі, сукні з пластику з дна океану, кафе з єнотами і навіть торти, надруковані на 3D-принтері.
За словами співака, ««Мам, я делаю бизнес!» – це логічне продовження його ініціативи #post4rost, в якій під час карантину Володимир і ще 9 артистів та блогерів дарували підприємцям свої рекламні пости і сторіз, щоб підтримати малий і середній бізнес України.
Ідея шоу про українські стартапи прийшла до мене ще півтора року тому. Потім я натрапила на влоги Вови Дантеса і мені сподобався його гумор. Я зрозуміла, що все склалося. За допомогою гумору Вови ми могли б зробити корисну програму легкою і розважальною. Головна мета шоу – мотивувати молодих людей займатися бізнесом і взагалі щось робити, пробувати. Це і є наше надзавдання,
– прокоментувала авторка і продюсерка шоу Тетяна Поставна, в минулому сценаристка і режисерка “Орла і решки”.