Які є відображенням нашої реальності.
Багато з нас є залежними від реклами. Особливо, якщо мова йде про кампанії відомих брендів, речами яких ми користуємось або прагнемо користуватись. Дехто звертає увагу на естетичну складову подачі товару; хтось аудіал, який дуже гарно вловлює звуки: тембр, інтонацію, мову; інший – заручник почуттів та емоцій. Рекламотворці, а особливо ті, які отримують мільярдні контракти, здатні впливати на будь-які особливості нашої психічної структури.
Беззаперечно, їхня тактика є ефективною, але крім цього, сучасний покупець потребує й більш витонченої стратегії. Тепер йому важливо, щоб виробник того чи іншого товару був його однодумцем, відображував важливі для нього цінності та інтереси.
Це і привело власників брендів до соціальних рекламних кампаній, які тихо (або ні), але дуже впевнено змінились наші з вами переконання.
Ніхто не буде заперечувати того факту, що наші колишні переконання застаріли, стали тими, що називають консерватизмом. Звісно, з плином часу ми стаємо вільнішими у всього: створюємо речі, які раніше здавалось нереальним, досліджуємо місця, які раніше здавались недосяжними, удосконалюємо те, що вже і так давно маємо.
Як з цим прогресом можна залишитись на тому ж рівні світогляду?
Ця рекламна кампанія була створена спортивним брендом New Balance задля боротьби з геронтологічним ейджизмом.
Стилем унісекс сьогодні вже нікого не здивувати, але бренд Calvin Klein був першопрохідцем. Його кампанія Altered States була дійсно революційною, адже показала, що жінкам та чоловікам доступні одні й ті самі речі для користування.
Про рекламні кампанії цього бренду можна створити окрему статтю. Кожне їхнє фото – це ліхтарик, який проливає світло на найбільш болючі недосконалості нашого світу
Перше фото зроблене під час евакуації та спроби людей втікти з небезпечного місця.
Друге фото демонструє птицю, яка погрузла в нафті.
Цей дизайнер давно славиться тим, що допомагає в боротьбі зі стереотипами, спрямованими на людей з розладами аутистичного спектру (РАС). Бренд фінансує наукові дослідження, які допомагають краще вивчити РАС та створює спеціальні лінії одягу, які адаптовані для людей з інвалідністю.
Стелла Маккартні вирішила звернути увагу людей на проблему утилізації та забруднення через власний бренд. Її рекламна кампанія була знята на сміттєзвалищі в Шотландії.
Цей рекламний ролик розповість вам про те як бути вільним, порушувати всі можливі правила, але пам’ятати одне – речі варто віддавати на переробку
Епоха Victoria’s Secterts завершилась. На зміну прийшов plus-size та бодіпозитив. Ешлі Грем та її мама стали відправною точкою в формуванні нового інклюзивного світогляду.
Всі ці реклами доводять, що світ поступово ставав складнішим та вибагливішим. Все починалось з малого і переростало в справню життєву філософію, масштабну революцію.
Можливо те, що ми отримаємо завтра, залежить від того, що ми робимо сьогодні?
Автор: Олена Юрковська