Закрити
UA
Мода

KEEPSTYLE представляє колекцію POSE – присвячену красі тіла

Поділись:

“Люди надають гігантське значення виду оболонки, що називається Т І Л О М, забуваючи про існування двадцяти одного граму душі, який просто випаровується в кінці життєвого циклу”.

У новій осінній колекції бренд KEEPSTYLE розповідає про тіло, як про унікальний витвір мистецтва. Ідея колекції POSE розповісти про те, що бути закоханим у своє тіло не просто нормально, а єдиний правильний шлях.

«Нам пощастило жити в час, коли наше тіло належить нам самим: у плані самовираження, пізнання та сексуальності. З’явилася потреба подружитися з тілом, навчитися працювати з його енергією. Адже тепер ми знаємо, що в єднанні своїх бажань і рухів лежить величезний кайф», — розповідає засновниця бренду Лера Куткова.

POSE дивує новим для бренду, вибором тканин, саме з їх допомогою, розкривається ідея колекції. Так в POSE представлені топи, лонгсліви й боді з різних видів сітки.
В основі кольорової палітри колекції «тілесні» відтінки: ванільний, пісочний, шоколадний. Не залишилися осторонь і яскраві слогани, характерні для KEEPSTYLE: «i’d like to be naked», «light my fire» і «today call me mistress».

Читай также: Онлайн-фестиваль «7+7» покаже кіно найкращих режисерок України та Великобританії

“Ми не маємо контролю над своїм тілом, ми не вибираємо, ким народжуватися. Ми вибираємо тільки те, як нам ставиться до самих себе й до оточення. І якби я могла вплинути на світ, я б попросила людей відноситься до всіх із любов’ю”, – говорить героїня кампанії Тола.

“Абсолютно кожна дівчина красива в будь-якій вазі й не потрібно ніколи гнатися за ідеалом, тому що його немає. Важливо носити те, що хочеш ти, у чому тобі комфортно й у чому ти відчуваєш себе максимально впевнено, адже, навіть на кастингах багато дівчаток беруть на роботу завдяки харизмі та впевненості в собі. Головне — це відчувати своє тіло, розуміти, що саме йому зараз потрібно, дякувати та любити”, – зазначає Яна – дівчина, яка взяла участь у зйомці рекламної кампанії бренду KEEPSTYLE.

Колекція вже доступна для замовлення на сайті KEEPSTYLE.

Instagram бренду – @keepstyle