За дослідженням Kantar в Україні, 81 % підлітків хочуть розвивати свій талант, але їм бракує впевненості в собі та чітких інструментів. Більш того, тисячі з них зростають у складних життєвих обставинах, адже родини не мають достатньо ресурсів і можливостей.
Щоб підтримати талановитих підлітків на шляху до їхньої реалізації в креативних індустріях, італійський бренд одягу ISAIA створив благодійну колекцію футболок. Усі кошти від продажів будуть перераховані до Фундації Дарини Жолдак у межах соціального проєкту, завдяки якому десять підлітків отримають грант на розвиток здібностей.
«Часто діти хочуть перетворити захоплення на професію, але не мають достатньо ресурсів для цього. Тому, на жаль, обирають інший шлях, який не робить їх реалізованими, а отже щасливими, — коментує Марія Артеменко, громадська діячка, CEO Фундації Дарини Жолдак. — У співпраці з соціальними службами ми оберемо підлітків, які отримають грант. Фінансова підтримка піде на необхідне обладнання чи навчальний курс, який допоможе реалізувати талант на професійному рівні. Наша ціль — виховати українську молодь так, щоб про неї дізнався весь світ».
Колекція футболок ISAIA створена на честь десятиріччя київського представництва бренду. Особливістю колекції стала інноваційність: при скануванні QR-коду на футболках активується AR-ефект в Instagram. Так принт оживає, а бренд з віковою історією говорить про важливість культури та креативності в розвитку суспільства.
Читай также: Кристен Стюарт гордится лишь пятью кинолентами в своей фильмографии
Благодійну футболку можна замовити на сайті або придбати у бутику бренду за адресою м. Київ, вул. Володимирська, 22.
«Проєкт ISAIA має особливе соціальне значення і місію під внутрішньою назвою ”Кордонів не існує”. Беручи класику за основу, ми доповнили її технологіями, щоб привернути увагу молодого покоління до питання свободи, якої вони можуть досягти через реалізацію власного таланту. Ми пишаємося, що інформаційні технології для бренду світового рівня реалізували саме українські фахівці. Нам важливо долучитися до розвитку талановитої молоді, оскільки наші з вами діти житимуть у майбутньому соціумі та будуватимуть життя з тим надбанням, яке ми їм залишимо. Саме зараз ми можемо закласти фундамент та підсвітити шлях», — розповідає співзасновниця і CEO бренду ISAIA Єлизавета Даль.
Це не перша соціальна ініціатива бренду. Раніше київський бутик ISAIA залучив 350 000 гривень на допомогу лікарням, які борються з COVID-19. Компанія також провела в Україні десятки освітніх і творчих подій задля підтримання й популяризації талановитих українських митців.