Закрити
UA
Мода

Sustainability Talk: свідомий український бренд одягу Omelia

Поділись:

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainable Talk, який ми знову відновлюємо і це чудова новина, адже українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни, ми хочемо познайомити вас з Omelia, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновником бренду Омелею Костянтином.

Як народилась ідея створення бренду? 

Під час локдауну у мене з‘явилась можливість обнулитись і уповільнитись. Я розмірковував над сенсами і бажаннями. Малював ідеальну картинку світу для себе. Таким чином виникла ідея створити бренд, який би не шкодив природі, і місією якого було підвищення рівня прийняття і толерантності у суспільстві. 

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій? 

Ми працюємо зі стоками, вінтажними сорочками, а також секонд хендом.

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

В нашому бренді найважливіше – показати красу в її різноманітності.  

Як війна повливала на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися? 

Війна зробила нас сильнішими! Тепер ми точно знаємо, хто ми є і чого ми варті. Через нестерпну біль, сльози, смерті рідних українців ми виборюємо право бути собою! 

Читайте також: Sustainability Talk: Український сталий бренд текстилю для дому та одягу з натурального льону Gnizdo

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули? 

Ми приємно вражені, адже люди, що раніше ніколи не стикались із sustainable fashion дуже відкриті до нової форми використання одягу. 

Чим ви надихаєтесь при створенні колекцій? 

Мене надихають люди і їх соціальні прояви. Ігри, в які грають люди.

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? І Як можна змотивувати людей до цього? 

Якщо людина дійсно розумна істота, то таке питання не має стояти… Річ очевидна. Можливо потрібно більше інформації. Приділяти більше уваги до таких глобальних проблем людства. 

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»? 

90% мого гардеробу – це не нові речі. Змінилося ставлення до одягу. Та не лише до одягу. Змінились споживацькі звички. Я тільки радію цим змінам. 

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?

Я б зробив так, щоб людство об‘єдналося і замість ворожнечі спрямувало всю енергію на розвиток божественного, що є в кожному із нас.