З початком війни в Україні MEGOGO видалили з платформи весь російський контент у всьому світі, заявивши про «русские фильмы, идите на#*уй», чим розірвали інтернет та привернули увагу ТБ-каналів.
Під час фіналу ЛЧ УЄФА зібрали майже 3 млн грн на ЗСУ, додавши до класичного коментування зі студії альтернативну доріжку з коментатором Олександром Поворознюком.
Про те, як бренду будувати комунікацію, висвітлювати позицію та діяти під час війни, на прикладі кейсів MEGOGO розповість маркетинг-директорка компанії Валерія Толочина в межах освітнього проєкту MMR Edu.
Валерія Толочина має 18-річний досвід у сфері маркетингу, реклами та PR. У 2006 році перейшла в мережу побутової техніки та електроніки ELDORADO, а у 2010 році очолила маркетинг INTERTOP. З вересня 2020 року займає посаду директорки з маркетингу MEGOGO — одного з найбільших медіасервісів Східної Європи.
Читайте також: Віддалена робота: як правильно планувати свій тайм-менеджмент в сучасних умовах
Коли: 1 липня об 11:00. Доступ до лекції за донатом. Реєстрація за посиланням.
Ви дізнаєтеся про:
Після лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом. Скористайтеся можливістю обговорити власний кейс із фахівцем!
Проєкт MMR Edu створений для підприємців, маркетинг, PR- та комунікаційних фахівців, які прагнуть адаптуватися до воєнних реалій та максимально ефективно перебудувати бізнес-стратегії.
Долучайтеся до лекції Валерії Толочиної на MMR Edu, аби примножити лояльну аудиторію, зміцнити позиції компанії та прокачати власні професійні навички!