
FROLOV HOT COUTURE

За кілька місяців колекція HOT COUTURE набула десяток нових значень, перевтілень і надихалась різними, інколи суперечливими явищами. Символікою українських вінчальних обрядів; еротизмом художників-примітивістів 20 століття; декоративним орієнталізмом 19 століття; українськими художниками, які належали до першої хвилі еміграції до Парижа в XX столітті; прихованою сексуальністю італійського кіно білих телефонів 30-х років. Всі ці теми швидко змінювались і були вже неактуальними за кілька днів.
«Знаю, що це одна з найважливіших колекцій, яку я створив за останні роки. Напевне, через великий спектр емоцій, які в неї вкладені», – зізнається Іван Фролов. Ці еклектичні емоції зображаються в одязі: весільні сукні, пір’я неонових кольорів, драматичне мереживо, розбиті серця.
Еклектичним був і процес створення колекції. Йому притаманні риси кінематографа та поезії сюрреалістів. Які визначальну роль віддавали монтажу, та техніці колажу, де поєднувались непередбачувані речі, а результат зовсім не нагадував першочерговий задум.
«Для створення речей наші майстри використовують безліч кутюрних технік, технологій, матеріалів, що ототожнює FROLOV з високою модою. Офіційно ми ще не є брендом haute couture, але з дитинства мені здавалась дуже дотепною гра слів: коли haute на слух сприймається як hot. В нашому випадку це не помилка, а іронія, яка найвлучніше описує незмінну стилістику нашого бренду – ми продовжуємо досліджувати сексуальність і створювати гарячі, відверті, але вишукані образи. Відтепер ми двічі на рік будемо випускати наші HOT COUTURE колекції під час кутюрного тижня моди, а також дві ready-to-wear колекції», – додає Іван Фролов.







Кампейн колекції зняла фотографка, креативна директорка та візажистка Sasha Gymn. Вона багато років жила в Києві й відома своїм сюрреалістичним стилем та дослідженням української та східноєвропейської культури у своїх роботах.
На думку Саші, FROLOV – це елегантний бренд, але з дуже сильним характером, який також уособлює важливу українську жіночу рису – містичність/таємничість та двозначність, яку Саша передала у зйомці.
Основна ідея Саші полягала в тому, щоб знімати моделей навколо манекена, якого важко відрізнити від реальної людини. В місці, яке могло б виглядати так, ніби це відбувається в інтер’єрах України 90-х років.
«Створення кожного персонажа було суцільним задоволенням, від макіяжу до зачіски, моделі повністю перевтілювалися. Кожна дівчина є особливим персонажем, замкненим у цій кімнаті, вона є чи то манекеном, чи то реальною жінкою, але також рухається, навіть бігає, самотня, але також потребує уваги, спостерігає навколо, нудьгує, гуляє, грається. Це майже як блукання в кімнаті, де в кожному персонажі постійно є двозначність. А музика Лі Вей Сві робить відео ще більш загадковим. Звичайно, в історії є напруга, я дозволю вам здогадатися, звідки. З FROLOV ми спробували відтворити цю сильну українку, горду, загадкову та вільну», – Sasha Gymn.






Photo and video director: Sasha Gymn @sasha_gymn
Більше від
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article