Адвокат та військовий Масі Найєм у червні отримав важке поранення під час виконання бойового завдання на Сході. Чоловік втратив око, майже 3 місяці був у лікарні. Він став героєм колекції Indposhiv Casual FW’22.
Минулого року бренд Indposhiv запустив лінійку Indposhiv Casual – колекції готового чоловічого одягу, пошиті за стандартами bespoke. У цих колекціях дізайнери бренду намагалися відобразити бачення гардеробу сучасного українського чоловіка.
У 2022 році змінилося все – і ставлення до одягу, і уявлення про те, яким тепер він має бути. Змінилися клієнти бренду. “Раніше ми визначали їх як чоловіки, котрі зробили себе самі. З 24 лютого до цього визначення додалося «і привели нашу країну до перемоги”, – відзначає Катерина Возіанова, засновниця бренду Indposhiv. З цього усвідомлення з’явилася колекція Indposhiv Casual FW 22. Героєм кампанії став Масі Найєм.
“Нашою кампанією та нашою колекцією ми хочемо показати, через що зараз проходить Україна, через що проходять наші чоловіки, як трансформується «українська чоловіча мода», яка вже ніколи не буде просто одягом“, – написала Катерина Возіанова.
“Красивіше я все рівно вже не буду. Тому дякую Indposhiv, що запросили. До речі, дуже подобається як діти реагують на відсутність ока. Вони щиро роздивляються, а двоє хлопчиків один одному говорили: «дивись, пірат». Такі часи“, – додав Масі Найєм, поширивши фото кампейну в соцмережах.
Читайте також: ІСТОРІЯ ПРО МОЛОДІСТЬ І НОВИЙ ПОЧАТОК: НОВА КОЛЕКЦІЯ LITKOVSKA