Закрити
UA
Мода

Українські бренди під час війни: Vika Adamskaya, Capsula44

Поділись:
8 місяців концептуальний магазин українських брендів KVITKA, який відкрили дві українки Таня Тука та Анна Титаренко, був паризьким форпостом українських молодих модних талантів. Проте ситуація в Україні з кожним днем стає все гіршою. З огляду на жорстокі вибухи та відключення світла по всій країні, резидентним брендам майже неможливо продовжувати виробляти там товари, як зазвичай. Двері магазину вже зачинені, власниці обіцяють повернутися в новому форматі.

Про роботу під час війни розповіли Вікторія Адамська, дизайнерка бренду Vika Adamskaya, а також Аліна Беглова і Катя Матвієнко, дизайнерки бренду Capsula44. Бренди були представлені в KVITKA. KVITKA, щиро сподіваємося: до скорої зустрічі!

Вишиванка: EmbroideredGem

Вікторія Адамська, дизайнерка бренду Vika Adamskaya

Як війна вплинула на робочий процес бренду? 

Війна повністю змінила всі рабочі процеси як на виробництві бренду, так і в сфері продажів! Спочатку виробництво було повністю зупинено, флагманський магазин зруйновано ворожими ракетами, а вся команда роз’їхалась по всій Україні та за її межі! Через декілька тижнів я точно прийняла рішення, що не буду виїзджати із країни і буду намагатись відновити работу. Так завдяки підрядникам ми продовжили виробництво, частково зробили його релокацію на захід і продовжуємо у більшій мірі працювати на аутсорсингу. Майже увесь відділ продажу перейшов на дистанційний формат работи. Всі стали більш мультифункціональні. Поняття робочий графік майже зникло, всі працюють як тільки мають можливість (світло, зв’язок). Ми дуже згуртувались, за що велика вдячність кожному в команді. 

Говорять що війна також це вікно можливостей, чи можна виокремити позитивні зрушення в вашій роботі? 

Так, наше вікно - це двері, які відкрила Європа і не тільки! За цей час географія бренда суттєво поширилась, 5 европейських столиць де ми представляємось, десяток попапсторів і ряд пропозицій та перемов. Для нас це можливість показати, не побоюсь цього слова, всьому світу, продукт зроблений в Україні, зі своєю історією і гідною якістю!

Топ: Vika Adamskaya, спідниця: Chalety

Що ви робите, щоб не впадати у відчай? 

Я просто займаюсь своєю улюбленою справою! Це найкраща медитація для мене. Не дивлячись ні на що - ми працюємо, команда знов по трохи почала розширюватись, ми платимо усі податки, забезпечуємо робочими місцями і, звісно, не забуваємо про донати. 

У кожного свій фронт. Я дуже хочу, щоб мої діти зростали у вільній країні!

Чий успіх ви вважаєте проривом цього року та чому?

Я вважаю кожен бізнес та бренд, особливо малий і середній, які продовжили свою діяльність, вже заслуговують на повагу. Адже на власному досвіді знаю, що за цим стоїть.

Куртка, топ: спідниця: Vika Adamskaya

Аліна Беглова і Катя Матвієнко, дизайнерки брендуCapsula44

Як війна вплинула на робочий процес бренду?

Наш бренд відновив роботу у квітні. Останні декілька місяців стали найбільшим випробуванням через відключення електроенергії та часткові блекаути в Україні. Наші виробництва знаходяться в Києві, тож адаптуємо нашу роботу під ці умови та продовжуємо відшивати замовлення як тільки вмикається світло. Раніше ми ставили цілі для розвитку на рік вперед, зараз концентруємося на більш короткострокових планах. 

Говорять що війна також це вікно можливостей, чи можна виокремити позитивні зрушення в вашій роботі?

Попри ситуацію в країні Capsula44 продовжує розвиватися та рухатися в сторону змін. За останні 9 місяців ми значно розширили географію продажів. У нас зросла кількість міжнародних замовлень на сайті, особливо в країни Європи та США. Ми представили наш одяг в найбільших містах Європи в рамках pop-up stores українських брендів. В новому році ми будемо продовжувати поширювати українське за кордоном. Також, у 2023 рік ми входимо з оновленим дизайном. Свіжим, але одночасно глибоким. Ми вже зняли фотосесію в новому стилі, який будемо розкривати в нових моделях та контенті. 

Костюм: Capsula44

Що ви робите, щоб не впадати у відчай?

Повернення до роботи врятувало емоційний стан нашої команди навесні, це дало поштовх та розуміння куди рухатись далі. Нас дуже наповнює час з близькими людьми, заняття спортом, облаштування домашнього затишку, час з книжкою або перша ранкова кава. Не впадати у відчай допомагають маленькі, але важливі речі, що приносять радість. 

Чий успіх ви вважаєте проривом цього року та чому?

Важко виокремити певний бренд. Для нас прорив року кожен український бізнес, що продовжує працювати під час війни та шукає вікно можливостей. 

Костюм: Chalety

Костюм: Anna Yakovenko

Костюм: TG botanical

Фотограф: Tarèck @tareckraffoul, стилістка: Tania Tuka, модель: Alua, візаж, зачіска: Tatiana Gagaeva 

Читайте також: РЕЧІ ІЗ СИМВОЛІЗМОМ В КАПСУЛІ MONETRE ТА ІРИНИ ТІТЕНКО