Акторка Скарлетт Йоганссон знялася у новій рекламній кампанії сумок Prada Galleria. Автором кампанії став сучасний художник-концептуаліст Алекс Да Корте.
Сумка Prada Galleria – одна із знакових речей італійського бренда. Для нової рекламної кампанії у Prada співпрацювали зі знаковими фігурами сучасного мистецтва. Автором концепції реклами став художник-концептуаліст Алекс Да Корте. А на головну роль призначили володарку премії BAFTA та двічі номінантку на премію “Оскар” Скарлетт Йоганссон.
Кампанію назвали The Glass Age. На думку автора, відлуння і відблиски – скло моди. Мода відображає світ, як актори втілюються у роль. Вони стають відображенням, коли інтерпретують та втілюють іншу особистість. Проте водночас привносять в це зображення властиві їм якості.
На світлинах образи Скарлетт Йоганссон трансформуються за допомогою кольору. Так саме трансформуються й сумки Prada Galleria. Кольори синхронізуються з емоціями та викликають ті чи інші почуття.
Кампанія The Glass Age стала першою роботою у сфері моди для Алекса Да Корте. Хоча в його портфоліо є усі можливі жанри: відео, перформанси, інсталяції, живопис, скульптура. Він був вражений співпрацею зі Скарлетт Йоганссон:
“Вона фантастична виконавиця. Їй вдається втілюватися і відображати різні персонажі – намов скло”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Prada
Читайте також: ЧІМІН, ЗОЇ КРАВІТЦ І ГАЛЬ ГАДОТ ЗНЯЛИСЯ В РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ TIFFANY & CO.