Бренд OUN, що спеціалізується на вишуканому жіночому одязі з натуральних матеріалів, акцентує особливу увагу на соціальній відповідальності, яку несе кожен бізнес. У власниці бренду Вікторії троє дітей, один з яких - прекрасний «малюк сонця». Вікторія на власному прикладі показує, що «діти сонця» можуть і мають жити повноцінним життям і отримувати яскраве дитинство – саме тому адвокація на користь людей з синдромом Дауна стала однією зі справ її життя.Для благодійної кампанії Вікторія створила піджак, що складається з двох різних контрастних частин. Дві половини жакету та mismatched рукави - деталь, що відсилає до символів підтримки з синдромом Дауна. Ідея створення піджака з двох половин нагадує про флешмоб Lots of Socks («багато шкарпеток»), ціль якого направити увагу суспільства до людей з синдромом, висловити їм свою толерантність і підтримку. В цей день люди по всьому світу одягають різні шкарпетки – в версії OUN таким символом стали контрасні рукави. На зйомку міні-релізу бренд запросив Дарину Голуб, маму-блогерку, що виховує малюка Соломона. Дарина була першою, хто надихнув Вікторію своєю історією вихованням малюка з синдромом і дав сили і віру в те, що все вийде.
Благодійний проект направлений на підтримку Житомирського фонду – 50% коштів з усіх продаж жакета будуть переведені на потреби організації.
Читайте також: ДЕНЬ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ: В УКРАЇНІ ВІДКРИЛИ ЦЕНТР ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ І ПРЕДСТАВИЛИ ПЛАН BRING KIDS BACK UA