Gucci став першим італійським Модним домом, який отримав сертифікат гендерної рівності. Бренд оцінювала незалежна компанія Bureau Veritas.
Сьогодні в Gucci представили звіт за 2022 рік Gucci Equilibrium Impact Report. Компанія розповіла про свої ініціативи, які мають привносити позитивні зміни у життя людей і планети. Зокрема, програми по включенню людей з обмеженими можливостями, гендерній рівності, відновлювальному сільському господарству, збереженню ремесел. Також Gucci приділяють увагу гендерній рівності. У компанії сприяють більшому представництву жінок на керівних посадах. Тут усунено гендерний розрив в оплаті праці. А також впроваджено сучасну політику відпустки по догляду за дитиною.
Всі зусилля не залишилися непоміченими. Відома незалежна компанія, що проводить тестування, інспекції та сертифікацію, Bureau Veritas видала Gucci сертифікат гендерної рівності. Оцінювання проводилося у шести сферах. Розглядалися культура та стратегія, управління, кадрові процедури, можливості для зростання та залучення жінок, гендерна справедливість в оплаті праці, підтримка батьківства та баланс між роботою і особистим життям. Особливо високо Bureau Veritas оцінили політику компанії щодо відпустки по догляду за дитиною. У Gucci надають 14 тижнів 100% оплачуваної відпустки. Також аудитори схвалили запровадження гібридної робочої моделі.
Gucci став першим італійським Модним домом, який отримав сертифікат гендерної рівності. Досягнення підтверджують й цифри. Зокрема, у 2022 році жінки становили 63,1% робочої сили Gucci, також жінки займали 57% керівних посад. Генеральний директор компанії Марко Біззаррі заявив, що Gucci продовжуватиме “підтримувати зміни та просувати культурну трансформацію в індустрії розкоші та моди по всьому світу”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Gucci
Читайте також: ГЕНДЕР В ДЕТАЛЯХ: ЩО ТАКЕ ОБ’ЄКТИВАЦІЯ ТА ЧОМУ ЦЕ ПОГАНО