Закрити
UA
Краса

Sustainability Talk: український свідомий бренд косметики To be

Поділись:

Все буде свідома Україна!

В межах редакційного Sustainability Talk ми говоримо про свідоме споживання і акцентуємо увагу на тому, що українські сталі бренди не зупинили своєї роботи, навіть під час війни. На цей раз хочемо познайомити вас з To be, адже своїх героїв, що стоять на варті свідомого споживання варто знати в обличчя. Сьогодні говоримо із засновницями бренду Олесею Старжинською та Ольгою Прядільніковою.

 

Як народилась ідея створення бренду?

Ідея створення бренду зʼявилася сама по собі, коли ми зрозуміли, що хочемо створити продукти, які будуть допомагати кожній жінці відчути себе щасливою та унікальною. І саме від неї залежить, в якому настрої бути сьогодні та як себе відчувати. Нам важливо показати кожній жінці, що догляд за собою – це не просто рутина, це невід’ємна частинка прояву любові до себе. Філософія нашого бренду полягає в тому, що всі жінки різні і це класно, бо кожна жінка особлива по-своєму. 

Дуже важливим для нас було і те, що хотілося донести як українцям, так і поза межами країни, що українські бренди можуть бути якісними. Від складників у продуктах до сервісу. Ми неймовірно щасливі, коли наші клієнти повертаються за повторною покупкою, адже це означає, що ми все робимо правильно. 

Звідки ви берете матеріали для створення своїх колекцій?

У нас це сировина та упаковка по всьому світу. Європа, Америка, і, звичайно, локальне виробництво в Україні. Ми український бренд, тому нам важливо було налагодити саме локальне виробництво, що насправді, дуже важко зробити під час війни. Об’єкти виробництва нашої продукції розташовані у Харкові, Бучі та Полтаві. Таким чином ми витрачаємо менше ресурсів для транспортування, що дає нам змогу бути ще більш екологічними. 

Читайте також: SUSTAINABILITY TALK: ЕТИЧНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ КОСМЕТИЧНИЙ БРЕНД CRUMB

Що найголовніше у роботі sustainable бренду?

Найголовніше — це не відходити від своїх принципів, розповідати про відповідальне споживання оточуючим та надихати на відповідні дії. І звісно ж, багато працювати та шукати, шукати і ще раз шукати альтернативні варіанти для пакування та сировини, щоб свідомих людей ставало все більше.

Як війна вплинула на вашу роботу? З якими труднощами довелося зустрітися?

Війна і справді дуже вплинула на нашу роботу. По-перше, наш перший продукт (крем для тіла) вийшов за місяць до війни і, звісно, цей продукт не був предметом першої необхідності. По-друге, локальні виробництва знаходяться по всій Україні і це також великий ризик для нас. Деякі виробництва закривалися або брали паузу, а нам потрібно було працювати далі. Загалом війна кинула багато викликів, але ми з усім впораємося, бо ми сильні, незламні та непереможні.

Як український споживач реагує на ваші sustainable капсули?

Споживач зацікавлений, але іноді не готовий платити за більш екологічну упаковку, вироблену з високоякісної сировини. Тим не менш, тенденція зацікавленості у sustainable серед споживачів косметичних брендів зростає.

Чим ви надихаєтесь при створенні лінійок?

Наш бренд – про те, що кожна жінка може бути собою, бути автентичною. При створенні нових продуктів, ми надихаємося жінками, бо вони неймовірні, сильні, розумні, мужні та ніжні водночас. Зараз дуже буремний час, тому хочеться, щоб кожна жінка памʼятала, що вона перш за все жінка, яка може дарувати собі час на відпочинок та транслювати свою автентичну жіночу енергію.

Як ви вважаєте, чому так важко перейти на відповідальне споживання? Як можна мотивувати людей до цього?

Щодо відповідального споживання, то Україна йде не дуже швидкими кроками, але все ж йде, чому ми невимовно раді. Саме тому ми використовуємо екологічну упаковку, високоякісну сировину, яка не тестується на тваринах та, звичайно, обираємо локальне виробництво. 

Щодо мотивації — то все просто: треба просто подавати приклад. Дуже важливо доносити інформацію про екологію, альтернативне пакування та вплив простих, буденних речей на природу та навколишнє середовище.

Чи змінилося ваше життя після переходу на «зелену сторону»?

Якщо говорити про бренд, то з самого початку ми знали, що будемо на “зеленій стороні”. Ми дуже відповідально ставимось до якості нашої продукції, тому проходимо усі потрібні випробування, які підтверджують якість, як в Європі, так і в Україні. Ми дотримуємось усіх стандартів безпеки косметичної продукції (Cosmetic Product Safety Report). Для нас важливо не тільки отримувати користь від того, що дає нам природа, а й бути безпечними для неї, мінімізувати забруднення та масштабувати любов до природи в оточуючих.

Якби вам випала можливість вирішити одну глобальну проблему, то щоб це було?

Мабуть, зробити так, щоб ніколи і ніде у світі не було війни. Адже війна впливає і на природу, і на людей, і на тварин, і на майбутнє кожного з нас. Війна – зло, яке руйнує все навколо. Ми прагнемо миру та всіма силами допомагаємо Збройним Силам України, щоб якнайскоріше наблизити нашу перемогу.