Burberry запустили проєкт Burberry Streets, в межах якого планують прикрасити Лондон у фірмові кольори і принти під час Тижня моди.
Британський модний бренд Burberry запустив арт-проєкт Burberry Streets. Його планують проводити по всьому світу, а от почнуть з Лондона. А саме – прикрасять місто у фірмові кольори і принти під час Тижня моди.
“Захоплюючі враження, інсталяції та події розгортатимуться по всьому місту. Кожна з них демонструватиме знакові елементи бренда. Зокрема, клітинку в синьому кольорі, трояндовий принт і нещодавно переосмислений дизайн лицаря Equestrian Knight”, – розповідають у компанії.
Проєкт Burberry Streets розпочинається у лондонському кафе Norman’s, яке славиться традиційною британською кухнею. Кафе буде оформлене у фірмову блакитну клітинку. Під час Тижня моди в Лондоні фудтрак Norman’s з’явиться на Стренді та площі герцога Йоркського. Прапори із зображенням троянди майорітимуть над Бонд-стріт. На Пікаділлі показиватимуть зимову рекламну кампанію. Лондонські таксі декорують принтом в англійські троянди. А на доріжках і в парках намалюють лицаря – символ Burberry.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Проєкт присвячено початку продажу першої колекції нового креативного директора Деніела Лі. А також – запуску оновленого сайту електронної комерції. У жовтні Burberry Streets з’явиться в Сеулі та Шанхаї.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Burberry, Instagram / Norman’s cafe
Читайте також: «ГАБРІЕЛЬ ШАНЕЛЬ. МОДНИЙ МАНІФЕСТ»: НОВА ВИСТАВКА В ЛОНДОНСЬКОМУ МУЗЕЇ ВІКТОРІЇ ТА АЛЬБЕРТА