Креативна директорка Dior Марія Грація К’юрі створила колекцію Весна-Літо 2024 філософською. В її основу покладені роздуми про значення сьогодення.
Працюючи над новою колекцією, креативна директорка Dior Марія Грація К’юрі роздумувала про значення сьогодення. Саме в сьогоденні, на її думку, мають одночасно співіснувати минуле і майбутнє.
“У цій конвергенції, відкритій для багатьох інтерпретацій, Марія Грація К’юрі продовжує досліджувати зв’язок між жіночністю та фемінізмом. Водночас керуючись переконанням, що мода, як ніколи, зобов’язана допомогти жінкам усвідомити свою цінність і виразити свої відмінності. Тому її цікавлять усі бунтівниці, які відстоювали свою незалежність перед обличчям чоловічого світу та кинули виклик його системі”, – зазначають у Dior.
Тему фемінізму, окрім вбрання, підтримує новий проєкт мисткині Елени Беллантоні “Не вона”. Проєкт став декораціями для показу колекції Dior Весна-Літо 2024. Це монументальна відеоінсталяція зі світлодіодними екранами висотою майже 7 метрів. Вона створена із серії цифрових фотоколажів. В основу були покладені образи із сексистської реклами, на які й відповідає авторка.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Dior, Instagram / Maria Grazia Chiuri
Читайте також: САБАТО ДЕ САРНО ПОКАЗАВ СВОЮ ДЕБЮТНУ КОЛЕКЦІЮ GUCCI