Біллі Айліш стала зіркою рекламної кампанії Gucci авторства нового креативного директора Сабато Де Сарно. Зокрема, співачка представила нову сумку Horsebit 1955 Demetra.
Співачка Біллі Айліш знялася у рекламній кампанії Gucci, автором якої став новий креативний директор Сабато Де Сарно. Він придумав зафільмувати зірку у її повсякденному житті. І водночас представити нову сумку Horsebit 1955 Demetra. До речі, першу сумку в історії цього італійського Модного дома, яка зроблена із матеріалу Demetra. Це інновація Gucci: новий матеріал виготовлено з використанням 75% сировини рослинного походження.
Реклама вийшла дуже гармонійною. Біллі Айліш – веганка і активна захисниця тварин. Вона виступає за те, щоб в модній індустрії припинили використовувати шкіру і хутра.
Матеріал Demetra виготовляється з суміші віскози та деревної целюлози, а також біологічного поліуретану з відновлюваних джерел. Компанія випробувала його і стверджує, що він – міцний, гнучкий, еластичний і м’який. Вперше цей матеріал було представлено у 2021 році. Тоді з нього випустили кросівки.
Зараз Gucci створили із Demetra нову інтерпретацію класичної моделі сумки Horsebit 1955. Сучасна Horsebit 1955 – асиметричної форми і з асиметричною пряжкою. Цікаво, що фурнітура також виготовлена із екологічних матеріалів. Тут принаймні 30% перероблених латунних сплавів. А оздоблення містить 100% переробленого золота та паладію. Навіть підкладка пошита із сертифікованих тканин, а пильники – з переробленої бавовни.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Gucci
Читайте також: ЯКОЮ БУДЕ КОЛЕКЦІЯ CHLOÉ X ATELIER JOLIE