
Біллі Айліш відповіла людям, які критикували її стиль
Біллі Айліш дала різку відповідь своїм критикам. Співачка захистила своє право носити такий одяг, в якому вона почувається комфортно.
На останньому святі моди – Met Gala 2023 – Біллі Айліш вразила публіку. Цього року бал Інституту костюма у музеї Метрополітен був присвячений творчості Карла Лагерфельда. З такої нагоди співачка обрала розкішне жіноче вбрання від Simone Rocha – кутюрну чорну сукню із мережива і твіда, прикрашену кристалами. Модні критики схвалили вибір Айліш. Проте деяким шанувальникам не сподобався її новий стиль.
Співачка довго терпіла, але днями відповіла на критику у соцмережах. Біллі Айліш опублікувала сторіз на своїй сторінці в Instagram і висказала все, що мала на душі:
“Я витратила перші 5 років своєї кар’єри на те, що ви, дурні, мене повністю ЗНИЩУВАЛИ за те, що я була хлопчикуватою і так одягалася. Мені постійно казали, що я буду гарячішою, якщо поводитимуся як жінка. Тепер, коли я відчуваю себе досить комфортно, щоб носити щось більш-менш жіноче або по фігурі, я ЗМІНИЛАСЯ і мене вважають зрадницею: “що з нею трапилося”, “Боже, це не та Біллі, вона така, як і решта” та інші теревені-вені”.
Біллі Айліш звернулася до підписників зі словами: “Нехай жінки існують!” І додала, що жінки – багатогранні: “Шокуюче правда? Вірте чи ні, жінок може цікавити багато речей”. А ще, що жіночність не дорівнює слабкості. Співачка відстоюватиме право бути собою і виражати себе по-різному в різний час.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / Billie Eilish, Instagram / Simone Rocha
Читайте також: МАДОННА ДАЛА РІЗКУ ВІДПОВІДЬ ХЕЙТЕРАМ СТОСОВНО СВОЄЇ ЗОВНІШНОСТІ
Більше від
- Мама, донька і ще одна донька: чому «Ще одна шалена пʼятниця» — не просто ностальгія
- 7 культових комедій 1990-х, які варто переглянути — особливо якщо вас вже зачепив новий «Голий пістолет»
- Педро Паскаль про роль у фільмі «Еддінгтон», важливість бути собою та кризу 50-річчя
- Coffee Talk з Жанною Кадировою: “Я залишаюся жити й працювати в Україні”
- Памела Андерсон: чому вона залишається іконою — і як повертається у «Голому пістолеті»