
Мода
NUKOT: у центрі уваги сумка багет у делікатній та тактильній замші
Поділись:
NUKOT (у минулому UYAVA) – український бренд, що спеціалізується на аксесуарах із натуральної шкіри та пропонує концепцію Reimagined Classics,
представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.
представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.

В новому сезоні у центрі уваги знаходиться, вже знакова для NUKOT, сумка багет у делікатній та дуже тактильній замші.

Цього разу такий традиційний та благородний матеріал команда бренду пропонує у яскравих відтінках блакитного, зеленого та лаймового, а також у класичних шоколадному та графітовому.



Читайте також: СКУЛЬПТУРНІ ФОРМИ, БАГАТОШАРОВІСТЬ ТА КУЛЬТОВИЙ «КАШТАНОВИЙ» ПРИНТ: POUSTOVIT ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK