
Мода
NUKOT: у центрі уваги сумка багет у делікатній та тактильній замші
Поділись:
NUKOT (у минулому UYAVA) – український бренд, що спеціалізується на аксесуарах із натуральної шкіри та пропонує концепцію Reimagined Classics,
представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.
представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.

В новому сезоні у центрі уваги знаходиться, вже знакова для NUKOT, сумка багет у делікатній та дуже тактильній замші.

Цього разу такий традиційний та благородний матеріал команда бренду пропонує у яскравих відтінках блакитного, зеленого та лаймового, а також у класичних шоколадному та графітовому.



Читайте також: СКУЛЬПТУРНІ ФОРМИ, БАГАТОШАРОВІСТЬ ТА КУЛЬТОВИЙ «КАШТАНОВИЙ» ПРИНТ: POUSTOVIT ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото