
NUKOT: у центрі уваги сумка багет у делікатній та тактильній замші
представляє нову весняно-літню рекламну кампанію.
В новому сезоні у центрі уваги знаходиться, вже знакова для NUKOT, сумка багет у делікатній та дуже тактильній замші.
Цього разу такий традиційний та благородний матеріал команда бренду пропонує у яскравих відтінках блакитного, зеленого та лаймового, а також у класичних шоколадному та графітовому.
Читайте також: СКУЛЬПТУРНІ ФОРМИ, БАГАТОШАРОВІСТЬ ТА КУЛЬТОВИЙ «КАШТАНОВИЙ» ПРИНТ: POUSTOVIT ПРЕДСТАВЛЯЄ НОВУ КОЛЕКЦІЮ
Більше від
- Шість українських брендів представили свої колекції під час Тижня моди в Копенгагені
- «Сад пробудження»: як минула презентація TG Botanical на Copenhagen Fashion Week
- Мікротренд: хустинка в техніці кроше — наймодніший аксесуар серпня
- Трендові купальники для відпочинку на пляжі та біля басейну
- «Аромат — це інструмент комунікації»: Дмитро Слесарєв, засновник PARFUM BÜRO