Британська супермодель Кейт Мосс знялася у рекламній кампанії французького Модного дому Balenciaga. Вона представила сумку Le City Bag.
Французький Модний дім Balenciaga запустив рекламну кампанію сумок Le City Bag. Вперше цю модель представили у 2001 році. Як зазначають у Balenciaga, вона стала синонімом епохи та стилю життя. Це – одна з найпрактичніших сумок в асортименті Модного дому. Тож зараз, через 23 роки після дебюту, тут вирішили знову нагадати про Le City Bag. Для цього Balenciaga представили серію портретів, знятих відомим фешн-фотографом Маріо Сорренті. Першою зіркою кампанії стала британська супермодель Кейт Мосс. Далі вийдуть портрети інших героїв – датьскої моделі Мони Тугаард, китайської акторки Ян Чаоюе, південнокорейського співака Джуйона.
У Модному домі оновили класичну модель. Balenciaga Le City Bag тепер випускається в середньому та малому розмірах, з регульованими лямками на плечі. Сумка представлена у чорному, жовтому, зеленому, світло-фіолетовому, металево-сірому, металево-сріблястому, білому, синьому та бежевому кольорах.
Нагадаємо, що Кейт Мосс разом з донькою Лілою Грейс також знялися у новій рекламній кампанії сумок Fendi Peekaboo.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Mario Sorrenti / Balenciaga
Читайте також: СКАРЛЕТТ ЙОГАНССОН В ОБ’ЄКТИВІ ДЖОНАТАНА ГЛЕЙЗЕРА У РЕКЛАМІ PRADA