Український бренд LITKOVSKA відкрив власну інсталяцію в концепт-сторі Dover Street Market Ginza. Проєкт досліджує глибинне усвідомлення надії та стійкості через призму креативного бачення дизайнерки Лілії Літковської. Інсталяція, розроблена в тісній співпраці з Dover Street Market Ginza, є поетичним втіленням нового етапу колаборації між брендом та концептуальним рітейлером. Головна мета проєкту – запросити японських поціновувачів моди до глибшого вивчення українських традицій та сучасної культури.В основі інсталяції лежить колекція бренду SS'24 REBIRTH, що рефлексує про неминучість переродження та відновлення природи, людини, цілої нації після періодів холоду та темряви – адже в українській міфології солярне коло завжди повертається у бік нового життя. Завдяки складним деконструйованим силуетам і потужній символіці Лілія Літковська втілює ідею про руйнацію як новий початок, і такі образи знайшли прихисток і в інсталяції для японського глядача.
Символ коника, що зустрічається в українській народній культурі як втілення духовного провідника та захисту, прикрасив локацію інсталяції. Плетені фігурки коників з соломи уособлюють наївний і «земний» прояв сили солярних божеств, яка традиційно асоціюється з цим символом – гості також отримали їх у подарунок на офіційному відкритті. Сама колекція також зосереджена навколо цього природного матеріалу, демонструючі інтегроване в тканину оздоблення, яке імітує природний ріст рослин. Три деконструйованих образи, з яких була сформована інсталяція, демонструють знаковий поетичний сторітелінг Лілії Літковської, що завжди працює на межі між утилітарною модою та чистим мистецтвом.
«Ця робота розповідає про стійкість людського духу та трансформаційну силу творіння. Навіть серед хаосу ми залишаємося відданими бажанню будувати світле майбутнє для України. Звертатись до нашого коріння, традицій та міфології – це спосіб шукати підтримки і порад від предків», – пояснює Лілія Літковська. «Створення цієї інсталяції у співпраці з Dover Street Market Ginza – велика честь і здійснення моєї особистої мрії, оскільки нам надають майданчик, щоб розповісти не лише про бренд, а й про Україну загалом».
Фото: Vera Blansh
Читайте також: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕРКА ЛІЛІЯ ЛІТКОВСЬКА ПРО КОЛЕКЦІЮ UNDERWATER, УЧАСТЬ У ПАРИЗЬКОМУ ТИЖНІ МОДИ ТА МИСТЕЦТВО БУТИ СОБОЮ