
“Urban Summer Chronicles”: бренд Cover вшановує людей, які наповнюють місто своїми історіями

До “Urban Summer Chronicles” увійшов широкий асортимент одягу. З кольорами, натхненними міськими пейзажами — молочний, графіт, чорний і виразний відтінок синьо-сірого — бренд створив свою інтерпретацію класичних кольорів у дизайнах.


Вперше Cover вводить денім в свої дизайни, показуючи геометричні форми та вплив архітектурності як частина ДНК бренду. Дроп ігнорує надмірні принти та натомість обирає монохромні, багатошарові рішення. Він включає дві окремі лінійки: джинсові куртки та штани, прикрашені декоративними елементами, та сорочки вільного крою, які мають геометричні квіткові кишені. Квіткова кишеня є центральною у багатьох дизайнах як новий погляд на квіти у одязі — відмовляючись від романтизації на користь чіткого, зосередженого бачення урбаністичної витонченості.
“З ‘Urban Summer Chronicles’ ми прагнули вловити суть урбаністичної елегантності. Цей дроп про міських творців, які транслюють власну магію в цих пейзажах. Це про перетворення повсякденних моментів на щось надзвичайне, святкування краси міста та історій, які люди вміщають в собі“, – ділиться своїм баченням Анастасія Федорова, фаундерка та креативна директорка Cover.



Читайте також: DENIM IS A NEW BLACK: НОВА ЖІНОЧА КОЛЕКЦІЯ ВІД DIADIA
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK