
Ода літнім митям — нова колекція бренду STIMMA Resort’24
Літо — пора, яку кожна відкриває для себе по-різному. Насичені враженнями прогулянки, спонтанні поїздки та пляжні ретрити — бурхливі миті, які український бренд STIMMA вирішив об’єднати у новому дропі Resort’24.

Цього разу марка акцентувала на вільних силуетах: кімоно, костюми з жилетами або трикотажні комплекти. Кожну позицію колекції можна носити як разом, так і комбінуючи з іншими речами в гардеробі. Універсальності додає кольорова гама: білий, світло-бежевий, шоколадний гармонійно слідують порі року, а мінімалістичні візерунки — смужка та клітинка — елегантно розбавляють однотонність. Уваги вартують купальники, які є дебютом бренду STIMMA. Роздільні та на тонких зав’язках, вони комфортно відчуваються на тілі та легко поміщаються у шопер, навіть коли бажання поніжитись на пляжі з’являється зовсім зненацька.




STIMMA Resort’24 виткана з льону та віскози, що забезпечують зручність та легкість навіть у найспекотніші дні. Це дозволяє кожній поєднувати стиль та комфорт попри погоду за вікном та повністю насолоджуватись моментами необмеженої свободи.






Читайте також: НЕПРАКТИЧНО, АЛЕ ДУЖЕ ЕФЕКТНО: ОГЛЯД МІКРО СУМОК ВІД УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші