Мобільні оператори мають забезпечити 10 годин роботи мережі без світла. Раніше під час відключень електроенергії мобільний зв’язок та інтернет мали бути доступним протягом 4 годин.
Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій оновив вимоги. Рішення спрямоване на покращення якості надання послуг мобільного зв’язку та доступу до мережі інтернет в умовах воєнного стану.
Тепер під час відключень електроенергії мобільний зв’язок має бути доступним протягом 10 годин. Це саме стосується й доступу до мережі Інтернет. Раніше зв’язок мав бути доступним протягом 4 години. Постачальники послуг мають забезпечити роботу протягом 72 годин 100% оперативно-диспетчерських служб. Це служби, які здійснюють приймання та обробку екстрених викликів за телефонними номерами 101, 102, 103, 104. А також за єдиним номером виклику екстрених служб 112.
Розпорядження зобов’язує постачальників електронних комунікаційних послуг забезпечити об’єкти пересувними електрогенераторними установками або акумуляторними установками на перші 72 години роботи в умовах відсутності електропостачання. До 1 жовтня 2024 року не менше 60% базових станцій повинні мати резервне живлення. До 1 лютого 2025 року його повинні мати 100% базових станцій.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Gilles Lambert / Unsplsh
Читайте також: ЯК КОРИСТУВАТИСЯ МЕСЕНДЖЕРАМИ БЕЗПЕЧНО, ЩОБ НЕ СТАТИ ЖЕРТВОЮ ЦИФРОВИХ ЗЛОДІЇВ