З нагоди 33-ї річниці незалежності України бренд одягу STIMMA, присвячений жіночій силі та впевненості, створив проєкт “Незалежні 33”, покликаний розкрити справжнє значення незалежності для українських жінок.
У рамках проєкту було проведено інтерв’ю з 33-ма українками, кожна з яких поділилася своїм визначенням особистої незалежності. Сильні й талановиті жінки, різні за віком, професією та життєвим досвідом, своїми влучними фразами показали всю багатогранність сучасної української жінки. У цих висловлюваннях втілено їхні мрії, досягнення та боротьбу за власне “я”.
Читайте також: МІЖ УРБАНІСТИКОЮ ТА ГОТИКОЮ: ВАЛЕРІЯ КОВАЛЬСЬКА ПРО РОЗВИТОК БРЕНДУ ТА ТЕМНІ ЧАСИ В ЯСКРАВИХ КОЛЬОРАХ
“Незалежні 33” є маніфестом бренду STIMMA, який прагне донести ідею, що для жінки незалежність так само важлива, як і для держави. Проєкт є віддзеркаленням цінностей, які бренд несе у своїй місії — підтримувати жінок на їхньому шляху до самовираження.
Посмотреть эту публикацию в Instagram