Американська акторка Єва Мендес стала головною героїнею рекламної кампанії Stella McCartney. Вона представила екологічну колекцію сезону Зима 2024.
Американська акторка Єва Мендес стала зіркою колекції Stella McCartney сезону Зима 2024. Нова рекламна кампанія підтримує екологічний маніфест Стелли Маккартні: “It’s About Fuking Time”. Єву Мендес обрали за її соціальну позицію. Акторка підтримує дітей, жінок, іммігрантів. Також вона представляє бренд води FloeWater, який відмовився від пластику.
Кампанія Stella McCartney спрямована на те, щоб зупинити жорстоке ставлення до тварин і зробити моду cruelty-free індустрією. Тут наголошують на тому, щоб відмовитися від використання хутра, шкіри та пір’я. Водночас наводять факти і дають поради, як змінити ситуацію.
Зокрема, щороку понад 3,4 мільярда птахів зазнають шкоди або їх вбивають, щоб отримати пух і пір’я. Також модні бренди щорічно використовують 1,5 мільйона крокодилячих шкір. Stella McCartney пропонує альтернативні інноваційні матеріали. Наприклад, тренч, який рекламує Єва Мендес, дизайнерка шиє з тканини, отриманої з яблучних відходів. Ця тканина імітує екзотичну шкіру.
Ще одна причина відмовитися від шкіри тварин – негативний вплив цього матеріалу на природу. У Stella McCartney стверджують, що коров’яча шкіра в десять разів більше впливає на навколишнє середовище, ніж рослинні альтернативи. І в шість разів більше, ніж синтетичні варіанти.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Ethan James Green / Stella McCartney
Читайте також: ЗІРКА «ДЮНИ» В РЕКЛАМІ КОЛЕКЦІЇ NENSI DOJAKA FOR CALVIN KLEIN