
“Наша сім’я завжди провокувала”: Донателла про новий кампейн Versace
Реклама з Карлі Клосс та Джіджі Хадід викликала чимало суперечок.
Улюблені моделі Донателли Версаче у новій рекламній кампанії осінньої колекції постали у вигляді молодих мам. Реклама свідомо запобігла всім можливим нападкам щодо толерантності (сімейство зробили расово різноманітним), але надто юний вік мам (Джиджі — 21 рік, Карлі — 23) викликав у більшості здивування, хоча нескладно уявити, що дівчатам з реклами більше — адже вони просто грають свої ролі.
Донателла Версаче не стала виправдовуватися, говорячи про те, що кампейни Versace завжди були сміливими, оскільки такі вже Версаче.
Ми робимо шум, ніколи не утримуємось від наших думок. Моя сім’я завжди провокувала. Життя було б нудним, якби ми робили те саме.
Пояснюючи те, чому вона обрала для кампейна Клосс і Хадід, Донателла Версаче сказала, що ці дівчата мають «дивовижну силу характеру». Дизайнер прагнула створити образи, що передають яскраву індивідуальність. Тому вибір моделей був очевидним, враховуючи ідеали Будинку.
Я все більше і більше думала про реальне життя Версаче та складність життя жінок. Вони ведуть власний бізнес, дбають про сім’ю, подорожують, знаходять час для друзів, роблячи все це в той самий день. Я хотіла показати повноту життя у нашій кампанії.»
[metaslider id=42906]
Фото: VersaceБільше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші