Знаменитий взуттєвий бренд Jimmy Choo випустив рекламну кампанію нової круїзної колекції. Колекція присвячена різдвяним свят, тому представлені в ній аксесуари щедро декоровані яскравими принтами, блискітками і кристалами Swarovski.
За словами креативного директора марки Сандри Чой, під час створення нової колекції вона надихалася дитячою любов’ю до солодощів. Кожна пара взуття – це окремі ласощі: вечірні туфлі Mabel, мюлі з шовкового сатину Keely та туфлі з оригінальним ремінцем Dundee.
Мені хотілося, щоб туфлі з нової колекції викликали у шанувальниць марки те ж неймовірне захоплення, яке відчувають діти, вибираючи найкрасивішу цукерку з коробки,
− каже дизайнер.
Головною особливістю Jimmy Choo Cruise 2017 стала лінія оригінального декору: брошів з камінням, хутряних помпонів та зірок у ретро-стилі, якими можна самостійно прикрашати взуття та сумки на свій смак.
У рекламній кампанії знялася модель “Аманда Мерфі”. У відео, представленому в рамках кампейну, дівчина продемонструвала, як міняються туфлі, доповнені різними прикрасами.
Статті по темі:
Іменні туфлі: 7 моделей взуття, названих на честь зірок
14 пар взуття Кейт Міддлтон
Гід взуття: улюблені бренди Кім Кардашьян