Купуючи нові парфуми, крем або інші косметичні засоби, ми щоразу сумніваємось у своєму виборі. Звичайно, можна порадитись з подругами, які вже користувалися чимось подібним. Але для тих, хто любить технології та інновації, нещодавно з’явилася ще одна нагода – звернутися за рекомендацією до чат-боту.
Штучний інтелект успішно використовується у всіх сферах життя. Тепер, схоже, він має намір змінити те, як ми звикли вибирати і купувати косметику. Звичайні походи до магазину поступово стають неактуальними. Набагато зручніше замовляти всі онлайн та обговорювати плюси та мінуси товарів не з консультантом, а з чат-ботом, який підкаже, що саме варто вибрати.
Такі технології вирішують одну досить поширену та важливу проблему – вони підбирають той тип. косметикиякий підходить саме вам, до цього проаналізувавши ряд факторів, включаючи особисті уподобання користувача та тип його шкіри.
На основі такого алгоритму працює новий стартап, запущений кілька днів тому. Проект отримав назву HelloAva. Чат-бот спілкується з користувачем через SMS або Facebook Messenger. На першому етапі його основним завданням є «анкетування» клієнта за допомогою 12 питань. Після, на основі отриманої інформації, програма генерує список рекомендацій, максимально оптимізує їх, пропонує список відповідних брендів та надсилає все це користувачеві. При цьому, звичайно, остаточний вибір косметики залишається за людиною. Поки що сервіс може порадити лише обмежений набір товарів, але творці обіцяють розширити його найближчим часом.
Варто відзначити, що чат-боти вже далеко не перший день використовуються в рітейле. За допомогою роботи з даними вони «продають» абсолютно все – від одягу до піци та квитків на літаки. Найвідоміші кейси – чат-бот бренду H&M, магазину косметики Sephora, авіаперевізника KLM та багато інших.
Цікаво, що ж на нас чекає далі? Можливо, цілі чат-бот магазини?
Статті по темі:
Що таке Big Data і чому варто вибрати професію у цій сфері
Фото: Helloava.co