
Перша колекція українського бренду Shmelevsky
Український бренд капелюхів Shmelevsky представив рекламну кампанію до дебютної колекції.
Основним мотивом колекції стали сучасна скульптура та експерименти з формою та кольором.
Мені близька ідея лаконічності форм та ліній у роботах скульпторів: британця індійського походження Аніша Капура та американця Річарда Серра. У колекції я спробував переосмислити класичні форми капелюхів, не позбавляючи їх при цьому утилітарності. Щоб акцентувати увагу на контурі та силуеті, я використав локальні кольори, з якими працює Капур: насичений червоний, синій, рожевий та сірий (символізуючі кольори матеріалів у його роботах), − розповідає дизайнер бренду Стас Шмелевський.
Кожна модель і форма капелюхів в колекції опрацьована вручну без колодок, щоб добитися подібності до створення скульптур. Весь процес – від народження ескізів до готового продукту – виконав сам дизайнер, поєднуючи традиції європейської та американської технік мілінерів.
Photo: Єва Токарчук
Model: Аліна Саваровська (kmodels)
Style: Варвара Барто
Makeup: Даша Тайвас
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK